فرماندار گمیشان گفت: خدمات دولت رئیس جمهور شهید در شهرستان مرزی گمیشان بی‌نظیر و فراموش نشدنی است و یاد و خاطره آن تا ابد در ذهن مردم به یادگار خواهد ماند.
کد خبر: ۱۱۶۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶ 26 May 2024

به گزارش تابناک گلستان، امید سقلی با اشاره به اینکه در هیچ دولتی به اندازه دولت رئیس جمهور شهید به شهرستان مرزی و محروم گمیشان توجه نشده است، اظهار کرد: در مدت سه سال دولت سید ابراهیم رئیسی طرح هادی و آسفالت در اکثر روستا‌های شهرستان مرزی گمیشان اجرا شد.

رفع تنش آبی شهرستان گمیشان

وی با بیان اینکه قبل از روی کار آمدن دولت رئیس جمهور فقید در شهرستان گمیشان تنش آبی زیادی داشتیم به طوری که ۱۱ تا ۱۲ هزار مشترک ما در روستا‌ها و بخش بزرگی از سیمین شهربا قطعی آب طولانی مدت دست و پنجه نرم می‌کردند، گفت: در مدت سه سال دولت سیزدهم بیش از ۱۱ تا ۱۲ حلقه چاه در شهرستان گمیشان احداث و افتتاح شد و با همت دولت خادم امروز قطعی آب در گمیشان نداریم.

ساخت بیش از ۹ چمن مصنوعی

فرماندار گمیشان با اشاره به اینکه اقدامات دولت رئیس جمهور شهید در حوزه ورزش نیز در گمیشان بی‌نظیر بود، گفت: در دولت سیزدهم عملیات ساخت بیش از ۶ زمین چمن مصنوعی در شهر گمیش تپه، روستای آرخ بزرگ، قلعه توماچلر و سیمین شهر آغاز و به بهره‌برداری رسید و علاوه بر آن سه چمن مصنوعی دیگر در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

تکمیل پروژه‌های نیمه کاره و رها شده

سقلی تکمیل و افتتاح سالن ورزشی روستای مرزی قلعه جیق بزرگ که بیش از ۱۲ سال نیمه کاره رها شده بود، یکی دیگر از اقدامات دولت رئیس جمهور شهید در شهرستان گمیشان برشمرد و افزود: پروژه‌های نیمه کاره و برزمین مانده بسیاری در طول سه سال دولت سیزدهم در گمیشان تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

وی فعال شدن پروژه ساختمان نیمه کاره و رها شده فنی و حرفه‌ای گمیشان پس از هفت سال را از دیگر اقدامات رئیس جمهور شهید در گمیشان برشمرد و افزود: امسال ۱۴ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته و هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

رشد هشت برابری اعتبارات تملک و دارایی در گمیشان

فرماندار گمیشان با بیان اینکه ساختمان مجتمع فرهنگی هنری گمیشان پس از ۱۸ سال امسال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: اعتبارات تملک و دارایی گمیشان در دولت رئیس جمهور مردمی رشد هشت برابری داشت.

این مقام مسئول تصویب احداث بازارچه مرزی ایران و ترکمنستان در مرز گمیشان را به عنوان آخرین مصوبه هیئت دولت در شهرستان گمیشان نام برد و افزود: احداث بازارچه مرزی خواسته دیرین مردم گمیشان بود که در هیئت دولت مصوب شد.

توسعه چشمگیر گلخانه‌ها در گمیشان و افزایش اشتغالزایی

وی توسعه گلخانه‌ها را از دیگر اقدامات دولت رئیس جمهور خدوم در شهرستان گمیشان دانست و اضافه کرد: تا قبل از دولت سیزدهم سطح گلخانه‌های گمیشان تنها ۳۰۰ متر مکعب بود، اما در مدت سه سال دولت آیت الله رئیسی به بیش از ۷۰ هزار مترککعب رسید و امروز بزرگترین گلخانه هیدروپونیک استان در گمیشان فعال است.

سقلی با اشاره به اینکه شهید رئیسی از نظر اخلاق، مردم داری، سخت کوشی و رسیدگی به امور محرومان الگوی کاملی بود، گفت: ایشان در سفر‌های استانی خود به دورترین و محروم‌ترین شهر‌های هر استان سفر کرده و از نزدیک به درد دل‌ها و مشکلات مردم رسیدگی می‌کرد به همین خاطر محبوب دل‌های مردم بود.

فرماندار گمیشان با بیان اینکه مردم گمیشان قدردان زحمات رئیس جمهور شهید خود بوده و ایشان را از صمیم قلب دوست داشتند، افزود: در سفر استانی رئیس جمهور به گلستان بیش از ۶۰۰ خودرو از شهرستان برای استقبال به مرکز استان اعزام شدند و پس از شهادتش نیز با برگزاری چادر‌های عزا و محافل قرآن به سوگ نشسته و عزادار هستند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار