معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گلستان از نجات دو زن آسیب دیده در ارتفاعات جنگلی گرگان و مینودشت با همکاری نجاتگران پایگاه‌های زیارت و دو راهی گالیکش خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴ 24 May 2024

به گزارش تابناک گلستان، رضا حاجیلری عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز جمعه ۴ خرداد گزارش دو حادثه سقوط ۲ نفر از ارتفاعات جنگلی گرگان و مینودشت به مرکز ۱۱۲ هلال‌احمر گلستان اعلام شد.

وی بیان کرد: در حادثه اول که حوالی ساعت ۸ صبح به وقوع پیوست یک بانوی ۳۸ ساله از ارتفاعی در مناطق جنگلی القجر مینودشت به زمین افتاد و از ناحیه پا آسیب دید.

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: نجاتگران پایگاه دو راهی گالیکش به محل حادثه اعزام و پس از انجام اقدامات اولیه مصدوم را با ابزار نجات در کوهستان به پایین دست و پس از آن بیمارستان فاطمه الزهرا مینودشت انتقال دادند.

حاجیلری در خصوص حادثه دوم گفت: ساعت ۹:۳۰ بانوی دیگری در ارتفاعات سفید چشمه ناهارخوران از ارتفاع چند متری افتاد.

وی خاطر نشان کرد: نجاتگران پایگاه زیارت این بانوی ۲۷ ساله که دچار تشنج و ضعف و بی‌حالی شده بود را با ابزار فنی کوهستان از مناطق جنگلی به پایین دست منتقل و تحویل عوامل اورژانس دادند.

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گلستان به گردشگران توصیه کرد: در زمان استفاده از تفرجگاه‌ها ایمنی و احتیاط لازم را داشته باشند و از تردد در مناطق پر خطر خودداری کنند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار