استاندار گلستان گفت: پرچمی را که شهید رئیسی برافراشت را بر زمین نخواهیم گذاشت و با کلمه متبرکه یا امام رضا علیه السلام به تمامی میثاق‌های بسته در گذشته با ایشان پایبند خواهیم بود و با سرعت اقدامات خود را افزایش خواهیم داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹ 23 May 2024

به گزارش تابناک گلستان، علی محمد زنگانه صبح پنجشنبه سوم خرداد در اجتماع بزرگ عزاداران گلستانی در مصلای بزرگ گرگان اظهار کرد: آیت الله سیدابراهیم رئیسی مکتب جدیدی را عرصه خدمت و مدیریت به ما عرضه کردند.

وی بیان کرد: شهید رئیسی همچون شهید رجایی در اوج تواضع و مردمداری و همچون شهید بهشتی در اوج مظلومیت و همانند سرداران هشت سال دفاع مقدس در اوج دیپلماسی اقتدار و مقاومت بودند.

استاندار گلستان ادامه داد: سیدالشهدای خدمت حضرت آیت الله رئیسی بار‌ها به من گفتند که به مردم گلستان علاقه ویژه‌ای دارند و در دو سفری که به استان گلستان داشتند برای رفع محرومیت‌ای استان سنگ تمام گذاشتند.

عالی‌ترین مقام اجرائی دولت در استان گلستان با اشاره به اینکه ویژگی تمام شهدای ما اخلاص است و همه‌ی آن‌ها اخلاص در گفتار، منش و رفتار را داشتند، تصریح کرد: از همین جا به شهید جمهور اعلام می‌کنم پرچمی که شما برای گره گشایی از مشکلات مردم برافراشتید هرگز بر زمین نخواهیم گذاشت و با ایشان عهد می‌بندیم راه‌شان را با قدرت ادامه دهیم.

زنگانه تأکید کرد: با کلمه متبرکه یا امام رضا علیه السلام به تمامی میثاق‌های بسته در گذشته با آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب پایبند خواهیم بود و با سرعت اقدامات خود را افزایش خواهیم داد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار