نماینده ولی فقیه در گلستان با تاکید بر اینکه حضور میلیونی و قدرشناسی مردم در مراسم تشییع خادم جمهور مسئولیت همه مسئولان را سنگین‌تر کرده است، گفت: مردم ما نشان دادن قدرشناس خدمتگزاران واقعی هستند.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳ 24 May 2024

به گزارش تابناک گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گرگان با اشاره به اینکه ما رئیس‌جمهوری را از دست دادیم که شخصیت بسیار شایسته، صادق، مردمی و صادق بود، اظهار کرد: مردم ایران با حضور میلیونی خود در تشییع مراسم شهدای خدمت نشان دادن خادمان خدمت‌گزاران واقع را دوست دارند.

وی بیان کرد: دشمنان و بدخواهان نظام تلاش کردند، علاقه مردم ایران به رئیس‌جمهور و همراهانش را پنهان کنند اما آنقدر حضور مردم در شهرهای تبریز، تهران، بیرجند و مشهد گسترده بود که نتوانستند سکوت کنند و حتی دشمنان نیز به عشق و علاقه مردم به رئیس‌جمهور شهید اعتراف کردند.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: مجلس شورای اسلامی از هفته دیگر با نمایندگان جدید رسما آغاز به کار خواهد کرد و باید با تمام تلاش توان خود را برای وضع قوانینی در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به کار بگیرند.

خطیب جمعه گرگان مبارزه با فساد را سر سلسله اقدامات رئیس‌جمهور شهید در کشور دانست و اضافه کرد: سید ابراهیم رئیسی به دنبال این بود که منشاء فساد را پیدا کرده و آن را ریشه کن کند و همین مسئله باید رویه مسئولان قرار گیرد.

نورمفیدی با اشاره به سفر حجاج بیت الحرام گفت: حاجیان در سفر معنوی حج باید معرفت محبت و بندگی خدا را وارد دل‌های خود کنند زیرا تمام سرمایه انسانی ما به این است که به معرفت الهی دست پیدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه حاجیان قبل از اعزام به سفر حج سوغات خود را از بازارهای داخل کشور خریداری کنند، افزود: خرید از بازارهای داخلی موجب رونق تولید در کشور و کمک به کارگران ایرانی بوده و عین عبادت است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار