فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق محروم و مرزی این شهرستان، گفت: در هفته بسیج بیش از ۳۰۰ برنامه در پایگاه‌ها، ستاد و سپاه شهرستان گنبدکاووساجرا می‌شود که از این تعداد ۷۳ برنامه شاخص است.
کد خبر: ۶۸۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 20 November 2018

به گزارش تابناک گلستان به نقل از تسنیم از گنبدکاووس، سرهنگ رمضانعلی قاسم پور صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهارداشت: به مناسبت هفته بسیج از 6 تا 8 آذر ماه بیمارستان صحرایی در روستای کرند بخش داشلی‌برون گنبدکاووس برپا می شود. پیش بینی می‌شود در این بیمارستان صحرایی در هفته بسیج حدود 6 هزار نفر ویزیت رایگان شوند.

وی افزود: در این بیمارستان پزشکان عمومی، متخصص و در روز پایانی فوق تخصص بیماران بخش داشلی‌برون را ویزیت رایگان می‌کنند. پیش‌بینی می‌شود روزانه بین یک‌هزار و 500 تا 2 هزار نفر در این بیمارستان ویزیت رایگان شوند.

فرمانده سپاه ناحیه گنبدکاووس بیان داشت: در هفته بسیج بیش از 300 برنامه در پایگاه‌ها، ستاد و سپاه شهرستان گنبدکاووساجرا می‌شود که از این تعداد 73 برنامه شاخص است.

وی ادامه داد: نشست‌های روشنگری، برپایی کاروان وحدت،افتتاح پروژه های عمرانی، کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، برگزاری یادواره های شهدا و غیره از جمله برنامه‌های این هفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار