دادستان مرکز استان گلستان از توقیف ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اموال حاصل از قاچاق مواد مخدر در استان طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱ 07 April 2024

به گزارش تابناک گلستان، محمود اسپانلو پیش از ظهر شنبه ۱۸ فروردین در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین کار‌هایی که در سال ۱۴۰۲ در استان انجام شد و قابل عرضه به کشور است ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان مواد مخدر بود.

وی بیان کرد: سال گذشته ۱۹ پرونده مهم در حوزه مواد مخدر و پولشویی در استان تشکیل دادیم که با مدیریت متمرکز و اقدامات پیچیده و ابتکاری که در دادسرای مرکز استان صورت گرفت ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان فقط در مرحله تحقیق و به منظور جلوگیری از نقل و انتقال این اموال، توقیف کردیم.

دادستان مرکز گلستان در بخش دیگری از سخنان خود، به کاهش ۱۵ درصدی وقوع سرقت در استان طی سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و افزود: دستگاه قضا اجازه جولان به متخلفان را نخواهد داد.

اسپانلو از تعیین تکلیف ۲۲ هزار وسایل نقلیه توقیفی در استان هم خبر داد و گفت: اکنون فقط ۵۶۷ دستگاه موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ‌های استان داریم و مابقی وسایل نقلیه کمتر از شش ماه از توقیف آن‌ها گذشته است.

این مقام مسئول ادامه داد: با تشکیل کمیته ابتکاری وصول مطالبات بانکی، سال گذشته ۱۸۴ میلیارد تومان از مطالبات بانکی را وصول کردیم.

دادستان مرکز گلستان تصریح کرد: پیگیری توسعه اردوگاه ماده ۱۶ توسکستان و ایجاد کمپ ۵۰۰ نفره برای معتادان در شرق استان در گنبدکاووس و ایجاد مجتمع شوق زندگی در گرگان نیز از اقدامات شاخص سال گذشته بود که دادستان مرکز استان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی به آن اشاره کرد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار