سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گلستان از آغاز مرحله دوم مسابقات دانش آموزان دختر و پسر استان در دوره ابتدایی و متوسطه اول در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹ 16 April 2024

به گزارش تابناک گلستان، عباس توسن صبح س شنبه ۲۸ فروردین در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دور دوم مسابقات ورزشی دانش آموزان در مرحله استانی «یادواره ۴۹۰ شهید دانش آموز استان گلستان» از ۲۸ فروردین تا ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت استان گلستان گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر و پسر استان در دو دوره تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در ۱۳ رشته ورزشی به میزبانی ۶ شهرستان (گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر، آق قلا، کردکوی، بندرگز) برگزار خواهد شد که پیش بینی می‌شود در این دوره از مسابقات ۳۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر در مسابقات حضور یابند.

وی ادامه داد: مسابقات ورزشی دانش آموزان در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که مرحله اول مسابقات استانی دانش آموزان در زمستان ۱۴۰۲ در دوره تحصیلی متوسطه دوم با حضور ۱۱۲۰ دانش آموز دختر و پسر برگزار شد که دانش آموزان منتخب پس از برگزاری اردو‌های آماده سازی به مسابقات کشوری به میزبانی اصفهان اعزام شدند.

این مقام مسئول ضمن آرزوی موفقیت برای دانش‌آموزان ساعی گلستان تصریح کرد: در ادامه مسابقات استانی مرحله دوم پس از آماده سازی تیم‌های ورزشی، دانش آموزان منتخب به مسابقات کشوری که در تابستان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار