مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه استان، گفت: صندوق حمایت از هنر و رسانه در گلستان تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۴۷۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 09 August 2017
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه استان، گفت: صندوق حمایت از هنر و رسانه در گلستان تشکیل می‌شود.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت در همایش روز خبرنگار که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، افزود: از همه خبرنگاران می‌خواهم برای انتخابات خانه مطبوعات که اطلاعات آن به‌زودی اعلام می‌شود، اهتمام جدی به خرج دهند.

وی ادامه داد: اگر به تاریخچه خانه مطبوعات نگاهی داشته باشیم می‌بینیم برخی افراد توانایی فردی داشتند اما این توانایی فردی در کنار هم منجر به خلق کار گروهی نشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به تشکیل صندوق حمایت از هنر و رسانه استان گلستان اظهار کرد: در حال تعیین هیئت‌مدیره هستیم و از دستگاه‌های استان می‌خواهیم با صلاح‌دید استاندار سهمی در این صندوق داشته باشند.

حجت‌الاسلام فضیلت افزود: باید تلاش کنیم از نگاه‌های عصر هجری فاصله بگیریم و به سمت شایسته‌سالاری حرکت کنیم چراکه نگاه‌های قومی و حزبی مانعی برای توسعه تلقی می‌شود.

وی در خاتمه بابیان این نکته که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان آمادگی برگزاری نمایشگاه مطبوعات را دارد، افزود: برگزاری نمایشگاه مطبوعات مشروط بر این است که جامعه رسانه‎ای استان مطالبه گر باشند همچنین این اداره کل در سال جاری آمادگی برگزاری جشنواره رسانه‌ را هم دارد.

گفتنی است همایش روز خبرنگار با حضور مسئولان استانی شهرستان و جامعه رسانه‌ای استان شب گذشته در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و از تعدادی خبرنگار شاخص در این مراسم تجلیل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار