بهرامی نایب رییس خانه صنعت معدن و تجارت کشور در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن استان گلستان بیان کرد: تولید کنندگانی که در این شرایط مشکل، تلاش بر تولید و حفظ اشتغال دارند اسطوره هستند. تولید کنندگان از مال و جان خود گذشته اند که واحد خود را تعطیل نکنند و پرسنل بیکار نشوند.
کد خبر: ۴۶۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 20 July 2017
بهرامی نایب رییس خانه صنعت معدن و تجارت کشور  در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن استان گلستان بیان کرد: تولید کنندگانی که در این شرایط مشکل، تلاش بر تولید و حفظ اشتغال دارند  اسطوره هستند. تولید کنندگان از مال و جان خود گذشته اند که واحد خود را تعطیل نکنند و پرسنل بیکار نشوند.

رییس اتاق گرگان افزود: صنعتگران اگر منابعی داشته باشند سعی بر سپرده گذاری دارند زیرا سود آن از تولید بیشتر است. حال این سوال مطرح است که چرا انگیزه برای تولید وجود ندارد؟! چرا منابع در تولید تزریق نمی شود؟! بخش تولید از کرامات هدفمندی یارانه ها بی بهره بوده است. در تحقق بیانات مقام معظم رهبری باید لابی های محکم و امضاهای طلایی را از بین برد.

 بهرامی اشاره کرد: باید جلوی ورود کالا های مشابه تولید داخل که از مسیر های قانونی و غیر قانونی انجام می شود را  بطور جدی گرفت.

وی افزود: در  زمینه کالاهایی که داخل کشور تولید می گردد و مشابه آن نیز وارد می شود شاهد ضربه بزرگی هستیم.

شمالی نایب رییس اتاق گرگان در جمع تلاش گران صنعت و معدن استان گلستان بیان کرد: فعالان اقتصادی اسوه های صبر و استقامت هستند.

انتظار تولید کنندگان که هیچوقت تلاش را ترک نکرده اند این است که شان آنها محفوظ باشد و در رفع مشکلات، تلاش بیشتری شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار