سرپرست اداره كل راه و شهرسازي گلستان در ديدار با هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان:
سرپرست اداره كل راه و شهرسازي گلستان گفت: براي حركت صحيح در اين مسير و دستيابي به اهداف جامعه هدف، به همكاري و تعامل بيشتر كاري و سياست گذاري در عرصه ساخت و سازاستان نياز داريم.
کد خبر: ۴۴۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 28 June 2017
سرپرست اداره كل راه و شهرسازي گلستان گفت: براي حركت صحيح در اين مسير و دستيابي به اهداف جامعه هدف، به همكاري و تعامل بيشتر كاري و سياست گذاري در عرصه ساخت و سازاستان نياز داريم.

مهندس "حسين محبوبي" در نخستين ديدار صميمي خود با اعضاي هيات مديره جديد سازمان نظام مهندسي ساختمان استان، افزود: سازمان نظام مهندسي ،سازماني بزرگ است و اگرعملكردي موفق نداشته باشد موجب بروز نارضايتي در جامعه هدف مي شود.

محبوبي در بخشي ديگر از سخنان خود افزود :سازمان نظام مهندسي همچنان بايد در مسير كاهش بخش تصدي گري از طريق گسترش و بسط خدمات مهندسي در ميان تشكل هاي حرفه اي باشد تا بتواند نقش راهبري، سياستگذاري و نظارتي خود را، اعمال كند.

اين مقام اجرايي گلستان، حضور شايسته اعضاي هيات مديره را در مجامع و كارگروه هاي تخصصي مرتبط با مديريت عمراني استان و همچنين تعامل با مديريت شهري را يكي ديگر از نكات مورد توجه بيان كرد و گفت:  سازمان نظام مهندسي ساختمان يك نهاد عمومي غيردولتي است و در اجراي قانون نظام مهندسي از سوي مرجع دولتي ذيربط، تشكيل و تابع بخشنامه ها و آيين نامه هاي ابلاغي و تحت نظارت مراجع دولتي از جمله راه و شهرسازي است.

احمد تجري رييس هييت مديره سازمان نظام مهندسي در اين ديدار ضمن تبريك و ارزوي موفقيت براي سرپرست جديد اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان افزود :طي دوسال گذشته واز زمان روي كار امدن هييت مديره جديد سازمان نظام مهندسي استان همكاري و همفكري هاي خوبي در كليه سطوح با اداره كل راه و شهرسازي استان صورت گرفته است وادامه خواهد داشت .

 وي ارتقاء ساخت وساز در استان و اجراي قوانين مربوطه در اين حوزه را از اهداف مشترك هر دو دستگاه عنوان نمود.

در پايان اين جلسه برسم يادبود از مهندس ابراهيم مبارك قدم مدير كل پيشين راه و شهرسازي گلستان تقدير شد.

هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گلستان متشكل از 11 نفر عضو اصلي و شش نفر علي البدل است كه پس از موفقيت در انتخابات مهرماه سال 94 و تنفيذ و ابلاغ احكام مربوطه از سوي مقام عالي وزارت راه و شهرسازي، مسووليت مديريت اين سازمان را برعهده گرفته اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار