مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان خبرداد:
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: پیش بینی می کنیم امسال گلستان با هزار و هشتاد و نه پایگاه اوقات فراغت، بیش از 80 هزار دانش آموز را در برنامه های اوقات فراغت خود جذب نماید.
کد خبر: ۴۴۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 28 June 2017
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: پیش بینی می کنیم امسال گلستان با هزار و هشتاد و نه پایگاه اوقات فراغت، بیش از 80 هزار دانش آموز را در برنامه های اوقات فراغت خود جذب نماید.

محمدرضا وطنی با اشاره به تشکیل 1089 پایگاه اوقات فراغت، از رشد 5 درصدی تعدادپایگاه های تابستانی استان خبرداد.

وطنی با بیان این که سال گذشته 59 هزار و 201 دانش آموز در پایگاه تابستانی  اوقات فراغت شرکت کرده بودند ادامه داد: پیش بینی می کنیم امسال بیش از 80 هزار دانش آموز در برنامه های اوقات فراغت شرکت کنند که نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان بیان کرد:  فعالیت پایگاه های تابستانی در 1089پایگاه و از ابتدای تیرماه آغاز و تانیمه دوم شهریورماه ادامه خواهد یافت.

وی افزود: این مراکز شامل پایگاه های اوقات فراغت در مدارس، سالن های ورزشی، کانون های فرهنگی و تربیتی، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدارس قرآني، پژوهش سراها، هنرستان های فنی و حرفه ای است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، ایجاد زمینه های لازم به منظور تقویت و تامین سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان، فراهم سازی زمینه های جلب مشارکت دانش آموزان جهت شرکت عملی آن ها در سازندگی کشور و تقویت روحیه خودیاری، همیاری و مسئولیت پذیری در دانش آموزان را ازاهداف اجرای طرح اوقات فراغت عنوان نمود.

وطنی در ادامه سخنان خود،توجه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار و ایجاد زمینه های سازندگی و محرومیت زدایی در میان دانش آموزان، اهتمام برای جلب مشارکت بومی و محلی در اجرای برنامه ها و همچنین استفاده از تمامی ظرفیت ها و تسهیلات موجود در دستگاه ها و سازمان مرتبط (از قبیل سازمان تبلیغات اسلامی ،فدراسیون  ورزشی، سازمان بهزیستی ،وزارت ورزش و جوانان و ...)، توجه ویژه به اردو و بازدید های دانش آموزی و بهره گیری از ظرفیت اردوگاه ها و ادامه اردوهای راهیان نور غرب کشور و توجه ویژه به شرکت فعال مدارس غیردولتی در فعالیت های ویژه اوقات فراغت دانش آموزان را از سیاست ها مهم طرح اوقات فراغت تابستان96 بیان نمود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار