نشست مشترک دولت، کارگران و کارفرمایان معدن آزادشهر به منظور رفع موانع و جبران کمبودها جهت شروع به کار مجدد معدن آزادشهر برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 17 June 2017
نشست مشترک دولت، کارگران و کارفرمایان معدن آزادشهر به منظور رفع موانع و جبران کمبودها جهت شروع به کار مجدد معدن آزادشهر برگزار شد.

همزمان با چهلمین روز از حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر، جلسه مشترکی با حضور نمایندگان کارگران معدن، کارفرما و دستگاه های اجرایی ذیربط در محل اداره کل تعاون کار برگزار شد.

دکتر مازندرانی در این جلسه باگرامی داشتن یاد جانباختگان معدن زمستان یورت آزادشهر، گفت: حادثه معدن آزادشهر حادثه بزرگی بود که همه مردم را اندوهگین کرد و برای تسکین بخشی از اندوه خانواده جانباختگان دولت اقداماتی ازجمله دلجویی از خانواده جانباختگان، پرداخت دیه، برقراری مستمری، کمک هزینه هزینه مسکن و... را انجام داد.

وی افزود: اشتغال به کار مجدد کارگران معدن در شرایط مناسب کاری از جمله موضوعات مهمی است که دغدغه کارگران و کارفرما است.

وی با بیان اینکه در بحث بهسازی و ایمنی معدن اقدامات مناسبی انجام خواهد شد، تصریح کرد: با توجه صحبت هایی که با کارگران شد، خواسته هایی مطرح شد که بنا شد در این جلسه مطرح و در خصوص آن توافق شود و ما نیز پیگیر مفاد این توافق خواهیم بود.

در این نشست که قوانلو مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان و سایر دستگاه ها نیز حضور داشتند، به مشکلات و خواسته های کارگران به منظور بهبود شرایط کاری در معدن پرداخته شد و پس از شنیدن صحبت های کارگران و کارفرما در جهت رفع مشکلات به توافق رسیدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار