مدیر امور آب و فاضلاب منطقه مینودشت گفت: این کمیته با هدف بررسی راهکارهای مقابله با بحران کم آبی در فصل گرما تشکیل شده است.
کد خبر: ۴۳۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 25 May 2017
مدیر امور آب و فاضلاب منطقه مینودشت گفت: این کمیته با هدف بررسی راهکارهای مقابله با بحران کم آبی در فصل گرما تشکیل شده است.

"حسن تختی مقدم " افزود، بازدید مداوم تاسیسات، آبگیری و ذخیره آب در مخازن جهت استفاده در مواقع بحران و کم آبی، سرویس کامل تاسیسات و تجهیزات و راه اندازی چاه شماره 18 و خاموشی چاه های پرمصرف در اوج بار از مصوبات این نشست می باشد. 

وی با اشاره به دیگر مصوبات این نشست تصریح کرد: اعلام آماده باش به گروه اتفاقات جهت خدمت رسانی سریع در زمان بحران، شناسایی نقاط کم فشار در زمان اوج مصرف و پیگیری جهت رفع مشکل آن، کنترل شیر فلکه ها و شبکه توزیع، نشست یابی شبکه و انشعابات قبل از شروع فصل گرما بخش دیگری از مصوبات این جلسه می باشد.

وی بازدید از خطوط انتقال آب، شبکه و انشعابات را یکی دیگر از راهکارهای پیشگیری از بحران برشمرد و افزود: کنترل شیر فلکه های مهم، کالیبره کردن دستگاه ارتفاع سنج مخازن و ساخت بیلیورد جهت نصب و اطلاع رسانی تابلوهای کاهش مصرف بخشی از راهکارهای ارائه شده جهت مقابله با بحران کم آبی می باشد.

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه مینودشت فرهنگ سازی مصرف و صرفه جویی آب را یکی از مهم ترین اقدامات اساسی در زمینه کاهش مشکل کم آبی در استان دانست و گفت: اگر فرهنگ استفاده صحیح از آب در جامعه رواج یابد بی تردید وضعیت منابع آبی بهبود می یابد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار