امام جمعه موقت گرگان:
مام جمعه موقت گرگان گفت: در ایام انتخابات خیلی وعده‌ها می‌شنویم و باید در سخنان نامزدها بیندیشیم و ببینیم این افراد چقدر اهل عمل و تقوا هستند و بعد بهترین فرد را انتخاب کنیم.
کد خبر: ۴۱۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 22 April 2017
امام جمعه موقت گرگان گفت: در ایام انتخابات خیلی وعده‌ها می‌شنویم و باید در سخنان نامزدها بیندیشیم و ببینیم این افراد چقدر اهل عمل و تقوا هستند و بعد بهترین فرد را انتخاب کنیم.

حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز دشمن شکن جمعه امروز گرگان اظهار کرد: منت گذاشتن و به رخ کشیدن خدمت و کار به شخص دیگری کار ناپسندی است.

وی با اشاره به روز بعثت گفت: ما باید فلسفه روزهای بزرگ همانند بعثت را بدانیم و توجه کنیم که روح وجودی این روزها چیست و تنها به تعطیلی روزها و مناسبت‌های ملی و مذهبی اکتفا نکنیم.

امام جمعه موقت گرگان تأکید کرد: امروز در سوریه کودکان و مردم مظلوم را کشتند و صدای کسی درنیامد و حال اگر در کشوری دیگر اتفاق کوچکتری می‌افتاد داد مدعیان حقوق بشر تا همه جا می‌پیچید.

برقرار با اشاره به اینکه انبیاء برای رهایی انسان از این بردگی‌ها و اسارت‌ها آمده‌اند، گفت: انسانی که از شهوت‌ها، قدرت‌طلبی و ظلم به دور باشد انسانی آزاد و سربلند است.

وی با اشاره به آیات قرآن و توصیه اهل بیت(ع) درباره انتخاب درست در زندگی تأکید کرد: در ایام انتخابات خیلی وعده‌ها می‌شنویم و باید در سخنان نامزدها بیندیشیم و ببینیم این افراد چقدر اهل عمل و تقوا هستند و بعد بهترین فرد را انتخاب کنیم.

امام جمعه موقت گرگان تبیین کرد: بهترین چیزی که می‌تواند فرد را به خدا نزدیک کند این است که ابتدا خود و خدای خود را بشناسد و بعد از معرفت نماز است که انسان را به خدا نزدیک می‌کند.

برقرار مطرح کرد: انسان به طور ذاتی خداجوی است و باید هر فردی در زندگی مراقب باشد تا شیطان سعی نکند تا با ارتکاب اعمالی گناهکارانه، انسان از خداوند بزرگ دور شود.

وی در پایان ابراز کرد: همه ما باید در زندگی تقوا پیشه کنیم و مراقب اعمال خود باشیم، چراکه در روز قیامت همه باید پاسخ تمامی اعمال خود را بدهیم و چه بهتر است که در روزهای حیات خود با اجرای دستورات الهی به رستگاری برسیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار