عقیلی معاون آموزش ابتدایی استان گلستان
به همت معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان همایش آسیب ها و فرصت ها ، ویژه نگری دانش آموزان دیرآموز برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ 23 February 2017
به همت معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان همایش آسیب ها و فرصت ها، ویژه نگری دانش آموزان دیرآموز برگزار شد.

در راستای توانمند سازی مربیان ،معلمان و مدیران مدارس دارای دانش آموزان دیر آموز همایشی تحت عنوان آسیب ها و فرصت ها، ویژه نگری دانش آموزان دیرآموز با حضور 280 نفر از تلاشگران در این عرصه اهم از رابطین برنامه آموزش تلفیقی – فراگیر، مربیان پایگاه های به آموز ،معلمان ایثارگر و مسئولین اجرایی اداره کل و شهرستان های استان برگزار گردید.

 عقیلی معاون آموزش ابتدایی استان گلستان  ضمن قدردانی از زحمات تلاشگران در این عرصه، به بیان ارزش و اهمیت  معنوی کار برای دانش آموزان دیرآموز پرداختند و افزایش توانمندی معلمان برای ارائه خدمات بهتر به این عزیزان را لازمه کار بیان نمودند.

وی افزود: معلم علاوه بر اینکه تدریس کلی جهت تمامی دانش آموزان دارد بایستی توجه خاص نسبت به دانش اموزان دیر آموز داشته باشد و از یادگیری درس ارائه شده توسط دانش اموز دیر آموز اطمینان حاصل نماید و در صورتی که دانش اموز درس را متوجه نشده باشد با تدریس انفرادی در کلاس درس می تواند به جبران درس ارائه شده پرداخته و با ارائه مثال های مختلف و عینی نمودن تدریس و در صورت نیاز ارائه تمرین های مرتبط می تواند یادگیری را تسهیل و تثبیت نماید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار