در جشن پیروزی انقلاب اسلامی از برترین های جشنواره عکس و نقاشی و خاطره تجلیل شد.
کد خبر: ۳۷۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴ 13 February 2017
 در جشن پیروزی انقلاب اسلامی از برترین های جشنواره عکس و نقاشی و خاطره تجلیل شد.

در آیین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 15 نفر از برگزیدگان جشنواره عکس و نقاشی و خاطره با موضوعات ایثار، نماز، حجاب، ایمنی توسط مشاور مديرعامل و مسئول امور ايثارگران و فرمانده مركز مقاومت بسيج راه آهن جمهوري اسلامي ايران و مديركل راه آهن شمالشرق ۲ با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل صورت گرفت.

عباس زاده فرمانده مركز مقاومت بسيج راه آهن ج.ا.ا در این مراسم سرهنگ پاسدار پیرامون ایمان، تقواو اخلاق بسیجی سخنانی عنوان نمود و گفت: برگزاری این چنین جشنواره هایی به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا ، جانبازان و ایثارگران و رزمندگان انقلاب اسلامی و با عناوین چون شهادت، ایثار، نماز، حجاب یاد آور رشادتهای بزرگ مردانی است که رسالت  آنان هدایت گری ، تقوا، اخلاق و ایمان بود.

محمد رضا قربانی مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 نیز جشنواره عکس و نقاشی و خاطره را به میزبانی راه آهن شمال شرق 2 نشان از پویایی و استفاده از پتانسیلهای این اداره کل دانست و افزود : این مسابقه با هدف گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و به منظور آشنای کودکان و نوجوانان با فرهنگ حجاب و نماز و اهمیت حمل و نقل سبز  و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار گردید.

در این جشنواره از بیش از700 آثارعکاسی ، نقاشی و خاطره نویسی به دبیر خانه این جشنواره رسیده که از این تعداد آثار  بیش از 500 اثر در بخش عکاسی و اثر120 نقاشی و  32اثر خاطره و ... در حوزه های مختلف حجاب و نماز و ایثار و شهادت و حمل و نقل سبز  کسب گردید.

در پایان این مراسم از میان آثار رسیده به انتخاب کارشناسان داوری، توسط فرمانده مركز مقاومت بسيج راه آهن ج.ا.ا و مديركل راه آهن شمالشرق ۲ از آثاربرتر تقدیرشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار