اخبار کوتاه ورزشی استان گلستان
برگزاری مسابقات ووشو بانوان شمال کشور در استان گلستان، مراسم تجلیل و بدرقه از عادل مجللی قایقران راه یافته به المپیک و برگزاری مسابقات فوتسال لیگ دسته سوم امیدهای کشور از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی در استان گلستان است.
کد خبر: ۲۷۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 10 August 2016
مسابقات ووشو بانوان شمال کشور به مناسبت دهه کرامت و اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان روز جمعه بیست و دوم مرداد ماه در سالن تختی علی‌آباد کتول برگزار می‌شود. 

در این مسابقات ورزشکاران 4 استان گلستان، مازندران، خراسان شمالی و سمنان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مراسم بدرقه از عادل مجللی قایقران راه یافته به المپیک ریو

مراسم تجلیل و بدرقه از عادل مجللی قایقران راه یافته به مسابقات المپیک 2016 ریو برزیل با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر، مسئولان هیئت قایقرانی گلستان، رئیس ورزش و جوانان و علاقه‌مندان به جامعه ورزش در شهرستان ترکمن برگزار شد.

در این مراسم فیروزی فرماندار بندرترکمن با اعلام خوشحالی شهروندان از کسب سهمیه المپیک توسط مجللی آرزوی کسب مدال در این مسابقات را از درگاه خواند متعال خواستار شد.

وی با آرزوی سلامتی برای مجللی از وی خواست تا همه توان و تلاش خود را برای حضور قدرتمندانه در مسابقات المپیک به نمایش بگذارد تا نماینده لایقی برای کشور، استان و شهرستان خود باشد.

در ادامه عادل مجللی نیز قول داد تا آخرین لحظه حضور خود در مسابقات المپیک همه توان و تلاش خود را برای کسب مدال و افتخار آفرینی در این رقابتها برای استان و شهرستان خود انجام دهد.

عادل مجللی نخستین ورزشکار شهرستان ترکمن است که موفق به کسب سهمیه مسابقات المپیک 2016 ریو برزیل شده است.

مجللی در رشته قایقرانی کانو تک نفره 200 متر در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

مسابقات فوتسال لیگ دسته سوم امیدهای کشور در علی‌آبادکتول

تیم شهدای جنگلده شهرستان علی آباد کتول در رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور توانست با نتیجه 3 بر 2 بر تیم الغدیر اردبیل غلبه کند. 

مسابقات لیگ دسته سوم امیدهای کشور از هجدهم تا بیست و یکم مرداد ماه به میزبانی شهرستان علی‌آباد کتول در سالن سرداران شهید در حال برگزاری است و تیم‌های الغدیر اردبیل- شهید عبدی مشهد- انصار میامی- شهدای جنگلده علی آباد کتول در این رقابت‌ها شرکت دارند.

در روز نخست این رقابتها تیم شهدای جنگلده شهرستان علی آباد کتول در رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور توانست با نتیجه 3 بر 2 بر تیم الغدیر اردبیل غلبه کند و تیم شهید عبدی مشهد 3 بر 2 برابر انصار میامی پیروز شد.

برگزاری همایش معنوی جامعه ورزش و جوانان گلستان

جلسه هماهنگی همایش معنوی جامعه ورزش و جوانان گلستان با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان و نمایندگان هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای برگزار شد.

متقی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان درباره برگزاری این همایش گفت: براساس برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های به عمل آمده با نمایندگی آستان قدس رضوی، همایش معنوی جامعه ورزش و جوانان استان در روز شنبه 23 مرداد ماه با حضور خادمان مطهر حرم امام رضا(ع) در محل باشگاه پوریای ولی گرگان ساعت 13 هم‌زمان با برپایی نماز ظهر و عصر برگزار خواهد شد.

متقی افزود: در این همایش برپایی نماز ظهر و عصر, مراسم استقبال از خادمان، مداحی توسط یک  نفر از خادمان، انجام ورزش باستانی، توزیع بسته‌های متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) در بین حاضرین به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی گفت : با هماهنگی‌های به عمل آمده با حاضران در این جلسه، مصوبات جلسه برای اجرا به هر یک از واحدها ابلاغ خواهد شد.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار