رئیس اورژانس پیش بیمارستانی گلستان با اعلام مصدومیت ۴۷ نفر در استان گفت: متاسفانه تاکنون ۱۹ هم استانی در مراکز درمانی بستری و ۲۸ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.
کد خبر: ۱۱۵۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ 13 March 2024

به گزارش تابناک گلستان، محمدجواد مقسمی آمار تجمیعی حوادث چهارشنبه‌سوری از ابتدای اسفند ماه امسال تا ساعت ۲۳:۵۵ نیمه شب ۲۲ اسفند ماه را ۴۷ نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۴۲ مرد و پنج نفر خانم بوده اند که ۲۸ نفر به صورت سرپایی درمان و ۱۹ نفر بستری شده اند.

وی آمار تعداد افراد حادثه دیده را به تفکیک شهر‌های استان گلستان عنوان کرد و افزود: ۲۱ نفر در گرگان، ۴ نفر در خان ببین، یک نفر در کلاله، ۱۵ نفر در گنبد، دو نفر در بندرگز، یک نفر در علی آباد و سه نفر در مینودشت آسیب دیده اند.

رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ گلستان با بیان اینکه ۲۲ نفر دچار سوختگی درجه دو، هفت نفر سوختگی درجه یک و ۱۸ نفر تروما شده اند، افزود: ۶ نفر از ناحیه سر، ۱۳ نفر از ناحیه دست، هشت نفر از ناحیه پا، ۱۵ نفر از ناحیه چشم، یک نفر از ناحیه گوش و چهار نفر مولتی تروما (آسیب دیدگی در چند ناحیه از بدن) آسیب دیده اند.

مقسمی با بیان اینکه رده سنی‌های متفاوتی دچار حادثه شده اند، تصریح کرد: در مجموع ماموریت‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی ۱۳ مورد بوده است که یک مورد درمان در محل و ۱۲ مورد به بیمارستان منتقل شده است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار