سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان از برگزاری مرحله استانی مسابقات تخصصی امداد و نجات با رقابت ۱۳۰ نفر امدادگر از شعب هلال احمر استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ 05 March 2024

به گزارش تابناک سمنان، حسین درخشان امروز (۱۵ اسفند ماه) اظهار کرد: در این مسابقات تیم‌های اسکان اضطراری، جست‌وجو و نجات در حوادث بین شهری (جاده‌ها)، جست‌وجو و نجات در کوهستان، اقدامات پیش‌بیمارستانی، سیلاب و جست‌وجو و نجات در حوادث شهری (آوار) با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور شرکت‌کنندگانی از شهرستان‌های دامغان، گرمسار، شاهرود، میامی، سرخه، آرادان و مهدیشهر برگزار شد و امدادگران استان توان امدادی خود را محک زدند. داوران این دوره از مسابقات پس از بررسی و ارزیابی عملکرد تیم‌های امدادی، نتیجه را اعلام کردند.

او با بیان اینکه تیم‌های منتخب این دوره به مرحله نهایی و کشوری مسابقات تخصصی امداد و نجات راه می‌یابند، گفت: در مسابقات مرحله استانی در بخش مردان و در بخش ارتفاع و کوهستان تیم گرمسار، در بخش اقدامات پیش‌بیمارستانی، تیم سمنان و در بخش جست‌وجو و نجات در جاده تیم دامغان به مسابقات کشوری راه یافتند.

درخشان افزود: در بخش زنان در قسمت جست‌وجو و نجات شهری (آوار) و آیتم اسکان اضطراری تیم امدادگران سمنان و در آیتم اقدامات پیش‌بیمارستانی تیم آرادان موفق به کسب مقام برتر شدند و به مرحله کشوری راه یافتند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار