مدیر اجرایی حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از وخیم بودن حال دو نفر از مصدومان حادثه انفجار خانه مسکونی چهار طبقه در گرمسار خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱ 08 April 2024

به گزارش تابناک سمنان، کارن یحیایی امروز (۲۰ فروردین ماه) اظهار کرد: وضعیت دو مصدوم این حادثه وخیم و یکی از آن‌ها به دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) متصل است و از تنفس مصنوعی استفاده می‌کند.

وی یادآوری کرد: انفجار یک واحد مسکونی چهار طبقه در شهرستان گرمسار در مجموع ۱۴ مصدوم داشته که حال دو نفر وخیم است و ۱۲ مصدوم دیگر وضعیت خوبی دارند.

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: مصدومیت یک نفر از ۱۴ مصدوم این حادثه از نوع تنش عصبی بود که مرخص شد و اکنون ۱۳ نفر بستری هستند.

وی گفت: هیچ کودکی در این حادثه مصدوم نشد و هیچ یک از ساکنان خانه به‌دلیل شدت انفجار به بیرون پرتاب نشدند. مصدومان این انفجار که حوالی میدان مادر گرمسار رخ داد، شامل چهار مرد و ۹ زن است.

مدیر اجرایی حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی استان اضافه کرد: مداوای مصدومان در بیمارستان معتمدی گرمسار در حال انجام است؛ اما یکی از مصدومان به‌دلیل وخامت حال به بیمارستانی مجهزتر اعزام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز (دوشنبه، ۲۰ فروردین) صدای مهیبی در یکی از مناطق شهر گرمسار در غرب استان سمنان شنیده و باعث لرزش خانه‌های منطقه شد. انفجار در یک واحد مسکونی چهار طبقه بود که فوتی نداشت.

به گفته فرماندار گرمسار، علت وقوع این حادثه در حال بررسی است و همه ساکنان این مجتمع تخلیه و در جای مناسبی اسکان داده شدند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار