استاندار سمنان خواستار ارائه راهکار‌های علمی برای تحقق شعار سال در این استان از سوی جامعه علمی و دانشگاهی استان شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲ 08 April 2024

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز (۲۰ فروردین ماه) در نشست تخصصی با روسای برخی دانشگاه‌های استان که با حضور معاون اقتصادی استاندار برگزار شد، اظهار کرد: جامعه دانشگاهی، اساتید، هیأت‌های علمی و دانشجویان می‌توانند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی موجود، راهکار‌های عملیاتی و موثر را در راستای تحقق شعار ارائه کنند.

وی گفت: استان سمنان در سال ۱۴۰۲ در موارد و مباحث مختلف بسیاری توانست در سایه همدلی، وفاق و صمیمیت به موفقیت‌ها و دستاورد‌های ارزنده‌ای دست یابد که امسال نیز ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اولویت‌های این استان در سال جدید، بیان کرد: امسال برگزاری مطلوب دور دوم سفر رئیس جمهوری به استان، مدیریت تنش آبی، نهضت ملی مسکن و تحقق شعار سال از جمله اولویت‌های اصلی و اساسی استان است.

هاشمی تاکید کرد: امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه از مواردی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و امسال مد نظر مدیریت عالی استان خواهد بود.

وی به لزوم بسترسازی برای تحقق شعار سال تاکید و اظهار کرد: نشست‌های تخصصی در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری درباره تحقق شعار سال، از ابتدای سال در حال برگزاری است که این نشست با جامعه دانشگاهی نیز در راستای بهره‌گیری از نقطه نظر‌ها و راهکار‌های افراد علمی جامعه شکل گرفت.

استاندار سمنان افزود: برنامه‌ریزی و ارائه ایده و ابتکار‌ها در راستای ایجاد بستر و زمینه حضور و مشارکت مردم در تولید و ترغیب به تزریق سرمایه‌های موجود در سیستم بانکی به سمت سرمایه‌گذاری در حوزه تولید و صنعت در دستور کار قرار دارد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار