رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان مطالبه‌گری مردم از مسئولین را ادامه وظیفه مردم در مسیر بعد انتخابات دانست و افزود: وظیفه مردم با رأی دادن به پایان نرسید بلکه وظیفه مهمتری در پیش‌روی آن‌ها قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸ 04 March 2024

به گزارش تابناک گلستان، حجت‌الاسلام سیدجواد محمدزاده با بیان اینکه انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی پیام‌های زیادی به همراه داشته است، اظهار کرد: یکی از مهمترین پیام‌های آن پایبندی مردم به اصل نظام و آرمان‌های مقام معظم رهبری حتی با وجود مسائل و مشکلات و بی‌تدبیری برخی مسئولین است.

وی با اشاره به تلاش‌های فراوان و توطئه‌گری دشمنان برای ایجاد فضایی سرد و بی‌روح در بین مردم برای برگزاری انتخاباتی کم شور، عنوان کرد: حضور پرشور و حماسه آفرین مردم از آگاهی، هوشیاری و بصیرت ملت ایران خبر می‌دهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان طبق گفته پیامبر اسلام (ص) که فرمودند: «کلکمْ راعٍ، وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیتِهِ» خاطرنشان کرد: هرکس با توجه به شغل و جایگاهش مسئولیتی دارد که با این دیدگاه می‌توان گفت مردم در این حماسه به وظیفه خودشان عمل کردند حال نوبت نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری است که به وظایف خود عمل کنند.

محمدزاده تصویب قوانین و نظارت بر آن را از وضایف ذاتی نمایندگان برشمرد و افزود: از دیگر وظایف مهم نمایندگان همراه و در کنار مردم بودن و حل کردن مشکلات و گرفتاری‌هایشان در تمامی عرصه‌ها به خصوص در عرصه ازدواج نسل جوان است.

وی با اشاره به دیگر مسئولیت‌های نمایندگان خبرگان و مجلس خبرداد و گفت: تمام نمایندگان باید تلاش کنند رسالت و وظایفی را که امام جامعه و، ولی جامعه تعیین و ترسیم کرده است را در محقق و جامه عمل به آن بپوشانند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان موضوعات مختلفی اعم از مَسکن، ازدواج، اشتغال، تولید و مهار تورم را از باید‌های اولویت کاری نامزد‌های انتخابی مردم برشمرد و توضیح داد: زمان، زمان عمل به وعده‌ها، قول و قرار‌هایی است که به مردم داده شده است.

محمدزاده با تاکید بر اینکه رأی دادن تنها بخشی از وظایف مردم بوده است، تصریح کرد: در ادامه مسیر رسیدن به مجلسی قوی اولین قدم انتخاب فرد اصلح توسط مردم بوده است؛ حال مردم وظیفه دارند در قدم بعدی با مطالبه‌گری از منتخبانشان به کار آن‌ها نظارت کنند تا هر نماینده به خوبی وظایفی که بر عهده‌اش است را اجرا کند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار