رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان گلستان با اشاره به ویژه برنامه‌های تدوین شده برای افزایش مشارکت و حضور پرشور دانشگاهیان در انتخابات، گفت: دانشجویان، اساتید و پرسنل دانشگاه‌های استان گلستان آماده ثبت حضوری تاریخی در انتخابات هستند.
کد خبر: ۱۱۵۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ 18 February 2024

به گزارش تابناک گلستان، دکتر یدالله سپهری با اشاره به اینکه انتخابات یکی از میعادگاه‌های حضور دانشجویان برای تصمیم سازی و تصمیم گیری است، اظهار کرد: دانشجو و دانشگاه همان طور که امامین انقلاب بر آن تاکید دارند مبدا و محور تحول در جامعه هستند که حضور پررنگ دانشگاهیان در انتخابات زمینه ساز حضور پرشور مردم خواهد شد.

وی در پاسخ به چگونگی اقدامات دانشگاه‌های استان گلستان پیرامون زمینه سازی برای حضور پرشور دانشجویان در انتخابات، افزود: جلسات تبیینی و هم اندیشی با حضور دانشجویان و اساتید در هر دانشگاه حداقل به تعداد سه جلسه برگزار شده است که تا روز برگزاری انتخابات تداوم خواهد داشت.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با تاکید بر اینکه جلسات تجمیعی باشکوهی با حضور افراد تاثیرگذار کشوری در قالب پرسش و پاسخ با دانشجویان در دانشگاه‌های استان برگزار کرده ایم، ادامه داد: روسا و معاونین فرهنگی دانشگاه‌های استان چندین ماه است با محوریت انتخابات و مشارکت دانشگاهیان در این عرصه مهم پای کار هستند.

سپهری از تصویب طرح رویداد استانی آزاداندیشی به صورت استانی به ابتکار بسیج دانشجویی و با همکاری دانشگاه‌ها، جهاددانشگاهی، نهادنمایندگی مقام معظم رهبری و بسیج اساتید در شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات کرسی آزاد اندیشی توسط دانشگاه آزاد و مناظرات دانشجویی توسط جهاددانشگاهی نیز از برنامه‌های تعبیه شده با محور انتخابات بوده که در سطح دانشگاه‌های استان برگزار شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب دانشجویان از جلسات تبیینی و پرسش و پاسخ با مسئولان، ادامه داد: دانشگاه امروز در استان گلستان پویا و فعال است و قطعا با همکاری همه نهاد‌های مسئول در دانشگاه‌ها و همت دانشجویان امیدواریم آن هدف غایی که حضور پرشور افراد در انتخابات است محقق شود.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی با اشاره به اینکه تلاش خواهیم کرد که علاوه بر حضور دانشجو‌ها خانواده‌ها را نیز تشویق به حضور در انتخابات کنیم، تصریح کرد: برای رای اولی‌ها هر چند تعدادشان در دانشگاه‌ها کم است، اما تلاش کردیم در برنامه‌های جانبی و پیوست‌های فرهنگی، اقداماتی را انجام دهیم.

سپهری با بیان اینکه دشمن چشم امیدش به عدم مشارکت ماست تا پس از شکست در تحریم‌های اقتصادی و فشار‌های سیاسی به ملت ایران فشار‌های خود را تشدید کند، اضافه کرد:، اما تردید نکنید دشمن قطعا در این مسیر هم دوباره شکست خواهد خورد و دست از پا درازتر در روز ۱۱ اسفند مجبور به تعظیم در برابر عزم و اراده ملت ایران خواهد شد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار