مدیر حوزه قره‌تپه بندرترکمن شرکت پرشور در انتخابات را نمایش اتحاد و همدلی اقشار مختلف مردم دانست و گفت: با شرکت در انتخابات آینده کشور و فرزندانمان را تنظیم خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۵۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸ 18 February 2024

به گزارش تابناک گلستان، آخوند عبدالجبار میرابی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن فرموده است که ما به فرزندان آدم عزت، کرامت و شرافت عطا کرده‌ایم، اظهار کرد: برای تکریم و نشان دادن دوستی ما نسبت به یکدیگر راه‌های متفاوتی دارند وجود دارد که حضور در پای صندوق‌های رأی و شرکت در انتخابات یکی از روش‌های احترام گذاشتن به کسانی است که برای خدمت به دیگران کاندید شده‌اند.

وی انقلاب اسلامی ایران را از نعمت‌های بزرگ خداوند برای مردم کشور ما برشمرد و تصریح کرد: انتخابات سالم، حق رای دادن و سهیم شدن در سرنوشت خود از دستاوردهای بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی است و حضور در عرصه انتخابات شکرگزاری از این نعمت ویژه خداوند است.

امام جمعه روستای قره‌تپه بندرترکمن انتخاب نماینده اصلح را سرمایه‌گذاری چهارساله برای جامعه دانست و تصریح کرد: حضور در انتخابات تجدید بیعت با آرمان‌های امام و  شهدا و نشان دهنده  مسئولیت پذیری ما در قبال آینده کشور و فرزندانمان است‌.

میرابی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات باعث افزایش اقتدار و قدرت کشور در جامعه جهانی خواهد شد، گفت: شرکت پرشور مردم در انتخابات نمایش اتحاد، همدلی، انسجام و برادری مردم ایران است.

روحانی اهل سنت بندرترکمن با اشاره به یک ضرب‌المثل قوم ترکمن گفت: اگر ۶ نفر با هم متحد و یکدل باشند می‌توانند به هرآنچه در دوردست‌ها هست دست پیدا کنند ولی اگر ۶۰ نفر بدون همدلی و هماهنگی برای رسیدن به همان هدف تلاش کنند هرگز موفق نمی‌شوند.

مدیر حوزه علمیه قره‌تپه بندرترکمن  با بیان اینکه شرکت در صحنه انتخابات وظیفه انقلابی، اسلامی و ایمانی ما است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران که سال‌ها رهبری انقلاب را برعهده داشته و واقف به اوضاع کشور و منطقه هستند بر شرکت در انتخابات تاکید کرده‌اند و همه ما موظف به اطاعت از فرامین رهبری هستیم.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار