رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی آتش‌نشانان شهرداری‌های کشور به میزبانی گرگان خبر داد و گفت: این مسابقات از سری رقابت های المپیاد فرهنگی ورزشی شهید باکری برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۵۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳ 15 February 2024

به گزارش تابناک گلستان، موسی الرضا صفری با اشاره به برگزاری این مسابقات در گرگان، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه و قرعه کشی این دوره از مسابقات دیروز و با حضور رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان و مسئولان ارشد استانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از رقابت‌ها شرکت کنندگان از آتش نشانان ۸ شهرداری بزرگ کشور در گرگان حضور دارند، افزود: عزیزان آتش نشانان شرکت کننده در این مسابقات از شهرداری‌های بوشهر، زاهدان، سنندج، کرمانشاه، یزد، کرج، اردبیل و گرگان هستند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با تاکید بر اینکه مسابقات آمادگی جسمانی آتش‌نشانان شهرداری‌های کشور از سری مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی شهید باکری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این مسابقات تا ۲۷ بهمن ماه در سالن شهید علی‌محمدی گرگان ادامه خواهد داشت.

صفری، آیتم‌های مسابقات را در این رقابت‌ها شامل ۶ آیتم دانست و گفت: دراز و نشست، بارفیکس، طناب، اسکات، جامپ باکس و آمادگی جسمانی این ۶ آیتم مد نظر است.

شهرداری گرگان ضمن آنکه در سال گذشته با ارتقای سطح خدمات‌دهی و درجه خود در ارزیابی شهرداری‌های کشور در زمره شهرداری‌های بزرگ و نزدیک به کلان شهر‌ها قرار گرفته، سازمان فرهنگی ورزشی این شهرداری نیز به تازگی با تغییر مدیریت در مرحله جدیدی از فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی گسترده قرار گرفته است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار