رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی گلستان گفت: شرکت و حضور حداکثری در انتخابات اسفندماه امسال باعث به زانو درآمدن قدرت‌های بزرگ جهان خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱ 17 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در همایش بانوان تاثیرگذار دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس اظهارکرد: شرکت و حضور حداکثری در انتخابات اسفندماه بزرگترین حمایت مردم ایران از جبهه مقاومت است و ادامه دهنده مسیر شهدا خواهد بود و باعث به زانو درآمدن قدرت‌های بزرگ می‌شود.

وی تصریح کرد: تنها حضور در انتخابات کافی نیست و باید با بینش و آگاهی لازم انتخاب اصلح برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی داشته‌باشیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی گلستان با اشاره به وظیفه قانون‌گذاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در مجلس شورای اسلامی قوانینی تصویب می‌شود که گاها تا ۵۰ سال تغییر نمی‌کند، انتخاب اصلح در این کرسی بسیار مهم است زیرا با انتخاب ما افرادی در مجلس حضور پیدا می کنند که قانون کشور را تعیین می‌کنند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران همانند یک مادر، در جبهه‌های مقاومت حضور دارد و امروز حضور مردم ایران در انتخابات و تشکیل یک مجلس قوی، می‌تواند در حمایت از جبهه مقاومت اثرگذار باشد.

حجت‌الاسلام طاهری گفت: امروز مردم غزه، فلسطین و یمن با الگو گرفتن از مقاومت و ایستادگی مردم ایران در برابر قدرت‌های بزرگ جهان، در برابر رژیم جعلی صهیونیستی ایستادند و آنها را به زانو درآوردند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار