فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: حضور مدیران و روسای ادارات استانی در برنامه‌ها، مراسمات و میز خدمت در روستاها باعث امیدآفرینی و نشاط اجتماعی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱ 17 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، مهدی دهرویه عصر امروز در دیدار مردمی استاندار گلستان در شهر مرزی کرند اظهارکرد: در سفر شهرستانی استاندار گلستان به شهرستان گنبدکاووس، موضوعات و مسائل شهرستان گنبدکاووس در قالب ۶۸ مصوبه احصاء و در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: توزیع عادلانه منابع و امکانات یکی از اولویت‌های دولت و استانداری و فرمانداری است و تلاش داریم تا  منابع و امکانات را در شهرهای کمتر توسعه یافته مانند کرند بصورت عادلانه توزیع کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در میز خدمت خاطرنشان کرد: حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌ها و مراسمات و میز خدمت در کنار مردم، باعث امیدآفرینی و نشاط اجتماعی می‌شود.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم تلاش داریم در راستای جهادتبیین، نگاه سخت و بازدارنده به واقعیت نداشته‌باشیم و واقعیت را همانگونه هست بیان کنیم و در فضای شیشه‌ای فعالیت کنیم.

دهرویه گفت: فسادستیزی سرلوحه کار ما است و قاطعانه عوامل فساد را شناخته و برخورد می‌کنیم.

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم مبلغ ۱۷۵ میلیارد تومان در قالب پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در شهر کرند و روستای" هوتن" هزینه شده‌است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار