رئیس کل دادگستری گلستان گفت: کارمند یکی از اداره‌های علی آبادکتول که با ادعای نفوذ در دادگستری از مردم پول می گرفت، شناسایی و دستگیر شد .
کد خبر: ۱۱۲۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ 01 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، حیدر آسیابی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با هوشیاری کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان کارمند یکی از اداره‌های علی آبادکتول که با ادعای نفوذ در دادگستری از مردم پول می‌گرفت، شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: پس از آنکه کارمندان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به رفت و آمد‌های زیاد این متهم مشکوک شدند، این فرد تحت نظر قرار گرفت و پس از چند ماه رصد، متوجه شدند این فرد با این ادعا که با یکی از قضات دادگستری ارتباط دارد، کارچاق کنی می‌کند.

حیدر آسیابی افزود: این فرد با ادعای تغییر رای پرونده به نفع یکی از طرفین از طریق نفوذ، از افراد پول می‌گرفت.

وی ادامه داد: کارمندان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان این کارچاق کن را هنگام دریافت پول، بازداشت کردند.

وی گفت: بررسی‌ها و رصد چندماهه فعالیت‌های این فرد مشخص کرد، وی با هیچ فردی از دستگاه قضایی استان ارتباطی ندارد و با وعده‌های دورغ از مردم کلاهبرداری می‌کرد.

آسیابی افزود: شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در طول شبانه روز، گزارش‌های مردم درباره کارچاق کن‌ها و متخلفان در حوزه‌های قضایی و دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه در استان را ثبت و ضبط می‌کند.

با تلاش‌های حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان از ابتدای امسال تا پایان شهریور ۲۴ کارچاق کن در حوزه‌های قضایی استان شناسایی و دستگیر شدند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار