مدیر مرکز اسلامی گلستان گفت: وحدت بین مسلمانان خار در چشم دشمنان است و امروز کشورهای غربی تلاش دارند تا این وحدت بین مسلمانان و تشکیل تمدن نوین اسلامی را از بین ببرند.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱ 01 October 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام نورعلی دیلم بعد از ظهر امروز در مراسم جشن وحدت در سالن اجتماعات دانشگاه گنبدکاووس اظهار کرد: مهمترین و ارزشمندترین راهبرد مسلمانان که مورد تاکید اسلام است، وحدت و همبستگی بین مسلمانان است.

وی تصریح‌کرد: در همین راستا و بمناسبت هفته وحدت نشست‌ها و گفتمان‌های گوناگونی با هدف توسعه و پیشرفت با موضوع وحدت در این هفته برگزار می‌شود.

مدیر مرکز اسلامی گلستان خاطرنشان‌کرد: زندگی مسالمت‌آمیز در بین اقوام و مذاهب مختلف در استان گلستان و گنبدکاووس ارزشمند است باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

دیلم با اشاره به اینکه وحدت بین مسلمانان خار در چشم دشمنان است، ابراز کرد: امروز کشور‌های غربی تلاش دارند تا این وحدت بین مسلمانان و تشکیل تمدن نوین اسلامی را از بین ببرند و در این راستا چهره زشتی را از اسلام در کشور‌های اروپایی ایجاد کردند و با اسلام هراسی سعی دارند اسلام را کمرنگ کنند.

وی افزود: ایجاد اختلاف و گسل بین مذاهب و اقوام مهمترین هدف دشمن است و متاسفانه برخی با نا آگاهی در مسیر خواسته‌های آن‌ها حرکت می‌کنند و در این بین وظیفه همه ما آگاهی بخشی درست است.

دیلم خاطرنشان‌کرد: استان گلستان این ظرفیت را دارد ضمن تثبیت وحدت، آن را به عنوان یک الگو به استان‌های دیگر صادر کند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار