جانشین پلیس فتای انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: از ابتدای امسال تاکنون کلاهبرداری اینترنتی نسبت به سال گذشته در همین مدت ۸۰ درصد افزایش یافته و کلاهبرداری اینترنتی به عنوان صدر جرائم در حوزه سایبری در گنبدکاووس گزارش شده‌است.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 14 September 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از خبرگزاری فارس، عباس یادگاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: بیشترین فراوانی جرائم در حوزه اینترنتی و سایبری در گنبدکاووس کلاهبرداری اینترنتی است که این جرم، از ابتدای سال تاکنون ۸۰ درصد نسبت به سال گذشته در همین مدت افزایش یافته‌است.

وی تصریح‌کرد: برداشت غیرمجاز اینترنتی و هتک حرمت در فضای مجازی یکی از جرائم اینترنتی است که امسال هتک حرمت در فضای مجازی نسبت به سال گذشته چهار درصد کاهش داشته است.

جانشین پلیس فتای انتظامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: امسال مجموع جرائم اینترنتی در حوزه‌های مختلف نسبت به سال گذشته در همین مدت هشت درصد افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه‌داد: با تلاش‌های پلیس فتا، میزان دستگیری افرادی که در فضای مجازی و سایبری اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، ۲۸ درصد افزایش یافته و در حوزه کشفیات نسبت به سال گذشته نیز چهار درصد افزایش داشتیم.

یادگاری گفت: همشهریان عزیز نسبت به نگهداری رمز بانکی خود نهایت دقت و توجه را داشته باشند و از در اختیار قرار دادن اطلاعات بانکی به دیگر افراد و اطلاعات شخصی در شبکه‌های اجتماعی بپرهیزند.

برچسب ها: گنبدکاووس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار