فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده در استان و شهرستان گنبدکاووس، موافقت اصولی راه‌اندازی دانشکده پرستاری در گنبدکاووس اخذ شد.
کد خبر: ۱۱۲۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹ 13 September 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی دهرویه صبح امروز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت اظهارکرد: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده در استان و شهرستان، موافقت اصولی راه‌اندازی دانشکده پرستاری در گنبدکاووس اخذ شد.

وی تصریح‌کرد: در حال حاضر باید اقدامات لازم برای تبدیل مجتمع عالی سلامت به دانشکده پرستاری انجام شود و با توجه به اینکه تعداد پذیرش دانشجویان افزایش پیدا می‌کند، می‌بایست فضای مناسبی برای پذیرش و جذب دانشجو در شهرستان فراهم شود.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی یکی از معضلات مهم کشور و به ویژه استان گلستان است، خاطرنشان‌کرد: به لحاظ آماری، شرایط خوبی در حوزه آسیب‌های اجتماعی نداریم، اما به لحاظ فعالیت‌ها، اقدامات خوبی انجام شده، اما با توجه به گستردگی حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی و اینکه دشمن بر روی این حوزه دست گذاشته و کار می‌کند باید فعالیت‌ها و اقدامات مستمر و مهمی انجام شود.

وی ادامه داد: در جلسات حوزه آسیب‌های اجتماعی، مدیران می‌بایست با نگاه کارشناسی در جلسه حضور یابند و صرفا در راستای وظیفه سازمانی اقدامی صورت نگیرد بلکه با نگاه هم‌افزایی بتوانیم خلا‌های قانونی را پر کرده و اقدامات موثری انجام دهیم‌

دهرویه گفت: قوانین و دستورالعمل‌های کشوری و استانی بومی‌سازی شود و اگر ما در این حوزه تلاش نکنیم قطعا به تنش اجتماعی و در نهایت مسائل ضدامنیتی تبدیل خواهدشد.

وی بیان کرد: نگاه اصلی دشمن در حوزه آسیب‌های اجتماعی، تضیف اقدامات صورت گرفته به ویژه در دولت سیزدهم با توجه به انتخابات پیش‌رو است.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس ابرازکرد: مدیران با تبیین اقدامات و خدمات انجام شده در نظام‌جمهوری اسلامی به ویژه دولت سیزدهم امید را در جامعه زنده کنند.

برچسب ها: گنبدکاووس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار