رئیس اتاق اصناف شهرستان گنبدکاووس گفت: امسال در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و با هدف حمایت از بازاریان و کسبه گنبدکاووس، نمایشگاه پاییزه برگزار نمی‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹ 12 September 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی عبدلی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶هزار و ۳۹۵ مورد از واحد‌های صنفی در رسته‌های مختلف بازرسی شده است و در این بازرسی‌ها ۴۹ واحد صنفی متخلف اخطاریه دریافت کرده و ۵۷۲ میلیون تومان جریمه شدند.

وی تصریح‌کرد: بازاریان و کسبه شهرستان گنبدکاووس در ایام اربعین مبلغ ۲۰ میلیون تومان بصورت نقدی به موکب‌ها و ارائه خدمت به زائراین پیاده‌روی اربعین و دلدادگان حسینی کمک کردند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان گنبدکاووس ادامه‌داد: بیش از ۹۰ درصد از بازاریان و کسبه، اظهارنامه مالیاتی خود را تسلیم اداره امور مالیاتی شهرستان کرده‌اند.

عبدلی گفت: در راستای حمایت از بازاریان و کسبه شهرستان گنبدکاووس، درآستانه سال تحصیلی جدید، نمایشگاه پاییزه در شهرستان برگزار نمی‌شود تا اصناف بتوانند بهترین استفاده را از این بازده زمانی ببرند.

وی بیان‌کرد: در راستای قانون و دستورالعمل عدم عرضه و فروش مواد دخانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نظارت و بازرسی در این فروشگاه در راستای اجرای این مصوبه تشدید شده‌است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان گنبدکاووس ابرازکرد: اتحادیه مشاورین املاک شهرستان گنبدکاووس به عنوان اتحادیه برتر شهرستانی انتخاب و در مراسمی با حضور استاندار گلستان در گرگان تجلیل شد.

وی یادآورشد:در حال حاضر ۱۵هزار و ۸۷۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب و ۵۰ اتحادیه در شهرستان گنبدکاووس فعال هستند و ۳۵۰ پروانه کسب به دلیل مشکلات اقتصادی، بالا رفتن اجاره بها واحد‌های تجاری و ... باطل شد و ۷۳۱ فقره پروانه کسب نیز از ابتدای سال تاکنون صادر شده‌است.

عبدلی گفت: بیشترین پروانه کسب به ترتیب متعلق به واحد صنفی خوار و بار با ۲ هزار و ۵۰۰ فقره پروانه کسب، پوشاک با یک هزار و ۱۰۰ فقره و مشاورین املاک با ۶۸۱ فقره پروانه کسب است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار