مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان از پایان زمان استفاده مشترکان (خانگی، تجاری، اداری، خدماتی، کشاورزی و صنعتی) این استان از برق با تعرفه سه و چهار مناطق گرمسیری خبر داد و گفت: امسال اعمال تعرفه گرمسیری از اول خردادماه آغاز و تا پایان روز گذشته (۱۵ شهریور) ادامه داشت.
کد خبر: ۱۱۲۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ 07 September 2023

به گزارش تابناک گلستان، سیداحمد موسوی افزود: با پایان یافتن زمان استفاده از تعرفه برق مناطق گرمسیری از این پس برق مصرفی مشترکان با تعرفه شرایط عادی توسط شرکت توانیز محاسبه و دریافت خواهد شد.

وی اضافه کرد: شرکت توزیع نیروی برق گلستان افزون بر ۸۶۰ هزار مشترک خانگی، تجاری، اداری، خدماتی، کشاورزی و صنعتی دارد که امسال در ایام پیک مصرف یعنی فصل تابستان روزانه حدود هزار و ۵۰۰ مگاوات برق مصرف می‌کردند.

موسوی ادامه داد: در استان گلستان ۶ شهرستان «آق قلا، گنبدکاووس، کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه‌تپه» مشمول تعرفه سه و هشت شهرستان دیگر هم مشمول تعرفه چهار گرمسیری مصرف برق هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان همچنین تاکید کرد: با توجه به پایان یافتن زمان استفاده از برق با تعرفه سه و چهار گرمسیری، مشترکان این شرکت باید به منظور جلوگیری از صدور قبوض نامتعارف با استفاده از روش‌های مدیریت مصرف نسبت به اصلاح و کاهش میزان مصرف برق خود اقدام نمایند.

به گفته وی، اعمال تعرفه سه و چهار مناطق گرمسیری در استان گلستان از سال ۱۳۸۳ و به‌دلیل گرمای بالای ۴۰ درجه اعمال شد.

استان گلستان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر و افزون بر هزار روستا و در گستره تقریبی ۲۱ هزار کیلومتر مربع سکونت دارند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار