علی امرایی در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمانشاه گفت:طبق دستورالعمل ابلاغی از وزارت متبوع و مطابق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، امتحانات نهایی به شیوه حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۶۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 14 June 2020

علی امرایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار داشت:حوزه‌های امتحانی قبل از حضور دانش‌آموزان و سپس با خروج آنها پس از امتحان ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند .

وی خاطر نشان کرد:تمامی کادر اجرایی و دانش‌آموزان هم ملزم به استفاده از ماسک و دستکش و فاصله گذاری بین دانش‌آموزان در حوزه امتحانی و استفاده از دستگاه ضدعفونی پدالی صورت میگیرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمانشاه افزود: با توجه به تشدید شیوع ویروس کرونا در استان تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب وکاملا بهداشتی امتحانات اندیشیده شده و امیدواریم این پرسه را با موفقیت پشت سر نهیم.

امرایی تاکید کرد: خانواده‌ها و دانش‌آموزان نرم افزار شاد را از گوشی‌های موبایل خود حذف نکنند چرا که بنا به اعلام وزیر آموزش و پرورش، فعالیت‌های تابستانی در این شبکه برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد:برای سال تحصیلی جدید برنامه ریزی های مختلفی صورت گرفته ولی حتما بخشی از آموزش به دانش‌آموزان در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمانشاه در پایان با اشاره به رعایت پروتکل بهداشتی هنگام ثبت نام گفت:در زمان ثبت‌نام  دانش آموزان دستورالعمل‌های بهداشتی و اصل فاصله‌گذاری اجتماعی کاملا رعایت  می شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار