معاون استاندار کرمانشاه:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به توسعه فناوری در دنیای امروز، الگوهای فناورانه جایگزین الگوهای فیزیکی در دنیای امروز است.
کد خبر: ۱۱۶۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴ 21 April 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، علی شعبانی پیش از ظهر امروز یکشنبه (۲ اردیبهشت ماه) در آیین افتتاحیه دفتر همکاری آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی که در پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز برای تحقق اهداف باید مجموعه الگوها و باورها را بشناسیم.

وی افزود: در زمان گذشته الگوها به صورت فیزیکی مطرح می‌شدند و فناوری توانمندساز بود، اما امروز فناوری همه چیز است و ناگزیر از حضور در فضای مجازی هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: موضوعی به نام داده محوری وجود دارد، عصر احساس و شهود به پایان رسیده و نسل جوان با داده‌های بسیاری روبرو است.

وی خاطرنشان کرد: اصطلاحی که می‌گوید یا نوآوری کنید یا بمیرید شامل تمامی مسائل می‌شود، این امر در فرهنگ، تربیت و آموزش نیز نمایان است‌ و نکته‌ای کلیدی محسوب می‌شود.

شعبانی ادامه داد: امروزه آموزش و پرورش در حال تغییر است و سند مذکور تغییرات زیادی را ایجاد می‌کند، هر موفقیتی که تا کنون در کشور به وجود آمده را مدیون آموزش و پرورش هستیم.

وی در پایان ابراز کرد: امید است جهاد دانشگاهی بتواند به عنوان موتور محرک سایر نهادها را با خود همراه کند، امروز تجارب گذشته می‌تواند به ما کمک کند، اما قطعا کافی نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار