مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه هیچ کمبودی برای تامین گندم و آرد مورد نیاز مردم استان نداریم، گفت: تعطیلی نانوایی‌ها در برنامه نیست.
کد خبر: ۸۳۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 14 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،ماشاالله ارویسی ، ذخایر گندم و آرد استان را در این روزهای کرونایی پایان سال کافی عنوان کرد و افزود: هیچ کمبودی برای تامین نان مورد نیاز مردم استان وجود ندارد.

ارویسی با اشاره به تداوم خدمات رسانی واحدهای خبازی در استان تحت هر شرایطی گفت: به هیچ عنوان تعطیلی نانوایی ها در برنامه نیست، مردم خیالشان راحت باشد.

ارویسی با اشاره به فعال بودن حدود ۲۲۰۰ واحد خبازی در سطح استان کرمانشاه، گفت: در ایام نوروز امسال هم مثل سالهای گذشته روند خدمات رسانی واحدهای خبازی بدون تعطیلی تداوم خواهد داشت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه آموزش‌های بهداشتی لازم هم توسط بهداشت و هم توسط اتحادیه خبازان به خبازی ها ارائه شده، گفت: به واحدهای خبازی تاکید شده که حتما یک نفر فقط برای دریافت پول در واحدهای خبازی حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین به واحدهای خبازی تاکید شده تا حد امکان از گرفتن پول از مردم برای خرید نان خودداری کرده و از دستگاه کارتخوان که آن هم خود مشتری‌ها کارت بکشند، برای دریافت پول نان استفاده کنند.

ارویسی به مردم توصیه کرد، ضمن اینکه خودشان نکات بهداشتی را در خرید نان رعایت کنند، مطالبه گری کرده و موارد لازم را برای رعایت بیشتر بهداشت به نانوایی‌ها تذکر دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار