همزمان با دومین روز از هفته دولت و در شهرستان مرزی پارس‌آباد بهره‌برداری و افتتاح از 20 پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی به انجام رسید.
کد خبر: ۸۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲ 25 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی پارس‌آباد برگزار شد، فرماندار شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: ما در گرامیداشت هفته دولت 20 پروژه اساسی و مهم شهرستان را با حضور استاندار اردبیل افتتاح کرده و در روزهای آینده پروژه‌های متوسط و کوچک را در مناطق روستایی و محروم این شهرستان راه‌اندازی کرده و تحویل مردم می‌دهیم.

مهدی احمدی تصریح کرد: ما در شهرستان برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها بیش از 13 میلیارد تومان هزینه کردیم تا همه ساکنان شهرستان پارس‌آباد از مزایای آن استفاده کنند.

وی بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها را پروژه‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری با هدف ایجاد فرصت‌های اشتغال توصیف کرد و گفت: کارخانه تولید تورهای سیمی با اشتغالزایی 15 نفر و چندین طرح تولیدی و اقتصادی با محوریت محصولات کشاورزی و دامی و حوزه خدمات افتتاح شده تا در این واحدهای تولیدی امکان اشتغال بیش از 150 نفر فراهم آید.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد از جمله پروژه‌های مهم و فراگیر افتتاحی پارس‌آباد را گازرسانی به هشت روستا با چهار میلیارد تومان اعتبار، برق‌رسانی به ساکنان مناطق روستایی و پروژه‌های سرمایه‌گذاری با 220 میلیون تومان به همراه نصب سیستم آنلاین سنجش آلودگی رودخانه ارس با 125 میلیون تومان به صورت رسمی افتتاح شد.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در این شهرستان شاهد مقاوم‌سازی بیش از 300 واحد مسکن روستایی و همچنین آسفالت خیابان‌ها و معابر، توزیع هوایی برق و چندین طرح شهرداری در بخش عمران و خدمات‌رسانی هستیم که در پارس‌آباد با حضور استاندار اردبیل مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی اولویت تزریق منابع و اجرای پروژه‌ها را تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌تمام و بر زمین مانده اعلام کرد و ادامه داد: ما در بازدیدی که از واحدهای راکد و نیمه ‌تعطیل شهرستان داشتیم اکثر آنها از عدم تزریق منابع سرمایه در گردش گله‌مند بودند.

احمدی اضافه کرد: با توجه به سیاست و رویکرد دولت تدبیر و امید باید به سمتی حرکت کنیم تا امکان بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه اقتصادی و تولیدی بیش از گذشته فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار