رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه گفت: نانوایان به هیچ عنوان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا نباید خودشان از مشتری پول دریافت کنند.
کد خبر: ۸۲۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ 05 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،اعتضاد علیزاده ، با اشاره به حساسیتی که در زمینه بهداشت و سلامت نان برای پیشگیری از شیوع کرونا وجود دارد، اظهار کرد: در همین راستا دستورالعمل‌های بهداشتی به نانوایی‌ها ابلاغ و آموزش‌های لازم به آنها داده شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین نکاتی که نانوایان ملزم به رعایت آن هستند دست نزدن به پول نقد است که روش‌های مختلفی هم برای آن در نظر گرفته شده که برخی از کارتخوان استفاده می‌کند، برخی یک نیروی جدا برای دریافت پول گذاشته‌اند و برخی پول را با انبر می‌گیرند تا تماس دست با پول برقرار نشود.

رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه بر لزوم رعایت بهداشت فردی کارکنان خبازی‌ها هم تاکید کرد و یادآور شد: شست و شوی مداوم دست‌ها، استحمام، استفاده از لباس مناسب و... از مهمترین این موارد است.

علیزاده به مردم هم توصیه کرد هنگام خرید نان از خبازی‌ها دست آلوده به پول را به هیچ عنوان به نان نزنند و افزود: به علاوه هنگام ایستادن در صف باید فاصله مناسب بین افراد رعایت شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه ممکن است در این ایام برخی افراد نان به حجم زیاد بخرند تا کمتر از خانه خارج شوند، تاکید کرد: نگرانی بابت تامین نان به میزان زیاد برای مردم نداریم.

رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه از فعالیت نزدیک به هزار نانوایی در شهر کرمانشاه خبر داد که اکنون با تمام ظرفیت در حال پخت هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار