رئیس هیأت قایقرانی سمنان:
رئیس هیأت قایقرانی استان سمنان با بیان اینکه قایقرانان سمنانی با محدودیت فضای تمرینی روباز مواجه‌ هستند، گفت: باید زیرساخت‌های این رشته در سمنان توسعه پیدا کند.
کد خبر: ۴۴۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ 18 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حسین باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره وضع رشته قایقرانی در سمنان اظهار کرد: با وجود ساختار کویری استان، قایقرانی در سمنان تعطیل نیست و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: مردادماه، مسابقات قهرمانی کشور را پیش رو داریم و با وجود فضاهای تمرینی که در اختیار است، قایقرانان استان سمنان در بخش بانوان و آقایان تمرینات آماده‌سازی خود را با توان بیشتر انجام خواهند داد.

رئیس هیأت قایقرانی استان سمنان با تأکید بر اینکه قایقرانان استان با محدودیت فضای تمرینی روباز مواجه‌ هستند، تصریح کرد: باید فضای تمرینی روباز را برای رشته قایقرانی در استان تقویت کنیم.

باقری با اشاره به اینکه قایقرانی بخش بانوان نیز در استان سمنان فعال است، اضافه کرد: قایقرانان بانوی سمنانی نیز برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور آماده می‌شوند.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های قایقرانی در استان سمنان باید تقویت شود، اظهار کرد: در آینده شاهد رشد جمعیت قایقرانان در استان سمنان خواهیم بود.

برچسب ها: ورزش ، قایقرانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار