رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی از بارش در اکثر جاده‌های این استان از رانندگان و مسافران خواست که از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸ 07 May 2024

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ موسی بزرگی ۱۸ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر تشدید بارش‌ها در غالب محور‌های استان اظهار کرد: در حال حاضر در اقصی نقاط استان شاهد بارش باران و در نتیجه لغزندگی جاده‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه پلیس راه استان از آمادگی لازم برخوردار است ادامه داد: آن دسته از رانندگانی که به هر دلیلی مجبور به انجام سفر هستند، باید ضمن کسب اطلاع از وضعیت راه‌ها از سلامت فنی خودرو به ویژه سالم بودن وسایل گرمایشی خودرو و برف پاک کن اطمینان حاصل کنند.

سرهنگ بزرگی اضافه کرد: همچنین انتظار می‌رود که رانندگان در این شرایط از پر بودن باک خودرو در مبدأ اطمینان پیدا کنند.

رئیس پلیس راه استان سمنان یادآوری کرد: اکثر محور‌های کشور و استان به دلیل بارش‌های بهاری لغزنده هستند و می‌طلبد رانندگان و دیگر کاربران جاده، احتیاط لازم را داشته باشند.

این مسئول انتظامی همچنین به رانندگان توصیه کرد که در هنگام بارندگی، فاصله طولی مناسب با خودروی مقابل را رعایت کرده و ضمن پرهیز از سرعت بالا و سبقت غیرمجاز با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار