حمیدرضا ساری محمدلی شهردار علی آبادکتول گفت: ازصبح امروز عملیات لایروبی رودخانه کبودوال حدفاصل پل مزرعه تا پل شهید میرغنی را آغاز نموده ایم .
کد خبر: ۴۴۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 15 June 2017
 حمیدرضا ساری محمدلی شهردار علی آبادکتول  گفت: ازصبح امروز عملیات لایروبی رودخانه کبودوال حدفاصل پل مزرعه تا پل شهید میرغنی را آغاز نموده ایم .

 وی عنوان کرد: در این عملیات پاکسازی، تعداد5نفر نیروی انسانی، یک دستگاه بیل میکانیکی و سه دستگاه کامیون و یک دستگاه مینی لودر بکار گیری شده است و با توجه به اینکه 50% این عملیات انجام شده تا به حال 40سرویس ماسه و لجن به جایگاه تخلیه منتقل شده است.

وی یادآورشد: با توجه به گرمای کنونی هوا و فراهم بودن شرایط برای هدایت صحیح و مناسب آبهای سطحی در رودخانه‌ها، لایروبی و بسترسازی کلیه کانال ‌ها و رودخانه‌های سطح شهر در دستور این شهرداری قرار دارد.

ساری محمد لی در خصوص آب گرفتگی انهار و معابر سطح شهر بیان کرد: یکی از علت‌های اصلی آبگرفتگی در انهار و معابر سطح شهر که به ندرت در مواقع بحران و سیلاب مشاهده می شود عدم رعایت نظافت برخی از شهروندان و کسبه است، چرا که گاها مشاهده می شود پسماند و زباله توسط این افراد در معابر و انهار تخلیه می شود و این امر موجب آبگرفتگی در زمان بارندگی، ایجاد بوی نامطبوع در فصول گرم سال و همچنین محیط مناسبی برای تکثیر حشرات و حیوانات موذی و انتشار عوامل بیماری زا خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار