مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا :
 "حمید رضا گرزین" از ممنوعیت تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی از ساعت 24 امشب و ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح در روز پنج شنبه 28 اردیبهشت ماه خبر داد.
کد خبر: ۴۲۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷ 17 May 2017
 "حمید رضا گرزین" از ممنوعیت تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی از ساعت 24 امشب و ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح در روز پنج شنبه 28 اردیبهشت ماه خبر داد.

صبح امروز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه، "حمیدرضا گرزین" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن روز ارتباطات و هفته روابط عمومی به اصحاب رسانه، خبرنگاران و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی، اظهار داشت: در آستانه حماسه سیاسی دیگر و نزدیک شدن به رویداد مهم و حساس پیش رو ،"انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی"، تنور تبلیغات نیز در فضاهای واقعی، شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی گرم و گرمتر شده است، در جامعه کنونی و دسترسی آسان به شبکه های اجتماعی، فضاهای مجازی هم فرصت بوده و هم تهدید به حساب می آیند، چه بهتر اینکه تهدیدها را به فرصت تبدیل نمائیم و نسبت به اطلاع رسانی صحیح و شفاف اقدام نمائیم.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا ، تاکیدات مقام معظم رهبری و بزرگان نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر فراگیر کردن حضور حداکثری مردم را فصل الخطاب قرار داد و اظهار امیدواری کرد : ان شاالله با همدلی و همکاری همه مجریان و دست اندرکاران رویداد مهم و حساس پیش رو، شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با حضور حداکثری مردم در شهرستان آق قلا باشیم.

"گرزین" در خاتمه تصریح کرد: براساس قوانین و دستور العمل ستاد انتخابات، هر گونه تبلیغات کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 24 امشب و تبلیغات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه ممنوع بوده و این ممنوعیت نیز در پایگاههای اطلاع رسانی، گروهها و کانالهای فضای مجازی نیز مصداق خواهد داشت.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار