شهرستان علی آبادکتول با 187 ورزشکار در دو بخش آقایان و بانوان در قالب 14 تیم در دومین المپیاد ورزشی استان حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۴۰۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 10 April 2017
شهرستان علی آبادکتول با 187 ورزشکار در دو بخش آقایان و بانوان در قالب 14 تیم در دومین المپیاد ورزشی استان حضور خواهد داشت.

محمدعلی دیلمی سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان عنوان نمودکه کاروان ورزشی شهرستان علی اباد کتول با 187 ورزشکار در دو بخش آقایان و بانوان در قالب 14تیم در دومین دوره المپیاد ورزشی استان حضور خواهد داشت.

وی در ادامه افزود با توجه به اینکه مشعل المپیاد در روز بزرگداشت شهدا از رامیان به شهرستان و با عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا گمنام شهرستان به فاضل آباد انتقال یافت ، این عزیزان حامی ورزشکاران ما و باعثحضورموفق و چشمگیرشهرستان در دومین المپیاد استان خواهند بود.

حمل مشعل المپیاد توسط قهرمان ارزنده تکواندوشهرستان احسان امینی صورت گرفت.

شایان ذکراست شهرستان علی آبادکتول در دوبخش آقایان وبانوان در دومین میعادگاه ورزش استان شرکت خواهد داشت و در دو رشته تکواندو و فوتسال بانوان میزبان مسابقات خواهد بود:

در بخش آقایان 9رشته ورزشی و تعداد 103 ورزشکار

در بخش بانوان 5 رشته ورزشی و 84 ورزشکار

در اولین المپیادورزشی استان ،شهرستان علی آباد کتول با 172 ورزشکاروکسب 19 امتیاز و 4 مدال طلا و 6 نقره و 9 برنز در جایگاه ششم قرار گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار