کد خبر: ۴۰۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 08 April 2017

به گزارش ایرنا، مجید خدابخش روز شنبه در جلسه بررسی طرح های عمرانی در حال اجرای استان اردبیل افزود: برای اجرای این تعداد طرح عمرانی در بخش های عمران شهری و روستائی ، راهسازی ومسکن، برق ، آب و آبفا، بهداشت ودرمان ، آموزش ،توسعه زیرساخت ، سدسازی ، گردشگری 21 هزار میلیارد ریال هزینه شده است.
وی افزود:بخشی از این طرح ها تکمیل شده و آماده بهره برداری است و تعدادی نیز با بیش از 90درصد پیشرفت فیزیکی در ماه های آینده تکمیل وآماده بهره برداری می شود.
استاندار اردبیل سد بفراجرد خلخال و آبگیری سد احمدبیگلو ،آبرسانی به نمین و عنبران، شبکه پایاب خداآفرین و تصفیه خانه فاضلاب در چندین شهر، افتتاح 36 مدرسه ،استاندارد سازی تاسیسات حرارتی 200مدرسه در استان ، طرح هادی 35 روستا ،افزایش پهنای باند اینترنت ، اتصال کل استان به فیبر نوری ،109واحد مسکن مشارکتی بنیادمسکن و سه پروژه ساختمان دولت ، مجتمع فرهنگی هنری گرمی و اجرای زه کشی شهرک ولیعصر (عج )گرمی ، مجموعه فرهنگی هنری و کتابخانه بیله سوار ، جاده خلخال- فیروز آباد و دهها طرح را از مهمترین طرح های قابل افتتاح در نیمه اول امسال برشمرد.
او گفت: برخی دیگر از طرح های عمرانی نیز که در سال های اخیر با تلاش دستگاه های اجرائی به سرعت در حال اجراست و در هفته دولت ودهه مبارک فجر امسال تکمیل وبه بهره برداری می رسد.
در سه سال گذشته 4چهارهزار و 988 طرح عمرانی دراستان اردبیل با 16هزار و 590 میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده است .
از این تعداد 2 هزار و 981 طرح با اعتبار 25 هزار و 60 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی 2 هزار و 7 طرح نیز در دست اجراست.
این طرح ها بیشتر در بخش مهار آب های سطحی و احداث سد، تهیه و اجرای طرح هادی روستایی، تامین آب شهری و روستایی، اجرای تاسیسات فاضلاب شهری، راه مواصلاتی شهری و فرعی روستایی، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر، خدمات شهری، کشاورزی، صنعت و خدمات و عمران شهری بوده است

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
در این آمار که در آستانه انتخابات ارایه شده کاملا بزرگ نمایی شده پروژه های خرد و روستایی تاثیر چندانی در ارتقای شاخصهای توسعه ای کلان استان ندارند آقای استاندار در گزارش خود چرا از راه آهن ، پتروشیمی ، دانشگاه صنعتی ، بیمارستان سوانح وسوختگی و اینگونه پروژه های زیربنایی که تعطیل فرموده اند چرا سخنی جدی به میان نمیاورند؟؟؟؟!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار