دكتر قره خاني نماينده مردم علي آبادكتول در مجلس شورای اسلامی،با حضور در پست‌های ایمنی و سلامت نوروزی هلال احمر گلستان، ضمن اشاره به حضور همیشه در صحنه اعضای جوان هلال احمر گفت: فعالیت این عزیزان در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ستودنی است.
کد خبر: ۴۰۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 03 April 2017
دكتر قره خاني نماينده مردم علي آبادكتول در مجلس شورای اسلامی، با حضور در پست‌های ایمنی و سلامت نوروزی هلال احمر گلستان، ضمن اشاره به حضور همیشه در صحنه اعضای جوان هلال احمر گفت: فعالیت این عزیزان در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ستودنی است.

ایشان ضمن بازدید از طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر، از فضاسازی و اقدامات انجام گرفته در پست‌های ایمنی و سلامت تقدیر و تشکر کرد.

 وی پس از بازدید از پست‌ ایمنی و سلامت هلال احمر و مشاهده فعالیت های انجام شده تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان در نوروز امسال با برنامه‌های ویژه و با نشاط در عرصه خدمت رسانی به میهمانان استان حضور چشمگیر دارد که اینجانب لازم می‌دانم از تمامی اعضای این جمعیت صمیمانه تقدیر نمایم.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور موثر و فعال خواهران داوطلب در پست های ایمنی و سلامت، گفت: تهیه و توزیع انواع بسته‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی، بویژه بروشورها و ویژه‌نامه اطلاع رسانی با محتوا و با کیفیت و همچنین تدارک خیمه‌های نماز در کنار سایر فعالیت‌های امدادی نشان می‌دهد که عزیزان هلال احمر با برنامه ظاهر شدند و این موجب خرسندی است.

دكتر قره خاني نماينده مردم علي آبادكتول با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری براقتصاد مقاومتی، بیان داشت: اعضای جوان، سخت کوش و پرتلاش جمعیت هلال احمر، در ترویج فرهنگ نوعدوستی و تسکین آلام بشری بیش از پیش تلاش نمایند.

دكتر قره خاني در پایان با امید توفیق در خدمت رسانی، با امضای میثاق نامه در پست راهنمایی يادمان شهداي مدافع حرم كبودوال شهرستان علي آباد كتول به کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای پیوست و سالی ایمن و کم حادثه را برای هموطنان عزیز آرزو کرد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار