مهارت خلبان مسافران را نجات داد
پرواز مشهد- اردبیل هنگام فرود در فرودگاه اردبیل دچار ترکیدگی لاستیک شد.
کد خبر: ۳۹۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸ 27 March 2017
به گزارش تابناک اردبیل،‌ این هواپیما با مهارت خلبان سالم به باند نشسته و همه 163 مسافر نیز در سلامت کامل هواپیما را ترک کردند.
 
 فخرالدین هاشمی مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل،اظهار کرد: هواپیمای بویینگ 737 از شرکت هواپیمایی تابان با مقصد مشهد به اردبیل، هنگام ورود به باند فرودگاه اردبیل با ترکیدگی لاستیک روبرو شد.

وی  افزود: ساعت خروج این هواپیما از مشهد، ساعت 8:27 دقیقه و ورود آن به اردبیل ساعت 10 گزارش شد و با وجود حادثه پیش آمده خوشبختانه تمامی 163 مسافر این هواپیما جان سالم به در بردند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: با مهارت خلبان و با وجود ترکیدگی لاستیک، 700 متر مانده به انتهای باند، هواپیما متوقف شد.

هاشمی عنوان کرد: به دنبال این حادثه پرواز مسافرانی که از اردبیل به مشهد پرواز داشتند، لغو شد و با هماهنگی شرکت هواپیمایی مربوطه، انجام پرواز این مسافران فردا انجام خواهد پذیرفت.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل برخورداری فرودگاه استان اردبیل از دو باند متقاطع، انجام پروازها از روی باند دیگر عملیاتی بوده و تمامی پروازهای فرودگاه استان اردبیل مطابق با برنامه اعلام شده قبلی انجام خواهد پذیرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل اظهار کرد: هواپیمای حادثه دیده هم اکنون بر روی یکی از باندهای فرودگاه اردبیل است و در تلاش برای خارج کردن این هواپیما از روی باند هستیم.

شرکت هواپیمایی تابان هر هفته روزهای دوشنبه 2 پرواز از مقصد مشهد به اردبیل و بالعکس دارد.
 
چند ماه پیش نیز اتفاق مشابهی برای یکی از پروازهای تهران - اردبیل بوقوع پیوست.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
هزاران رحمت به فرغون، هفته پیش ما هم موقع برگشت از مشهد با سلام و صلوات فرود آمدیم، تا بحال چنین فرود ترسناکی تجربه نکرده بودم، نمی دونم بایستی تلفات بدیم تا رسیدگی شود؟
رهبر فقط سید علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
حالا بعضیا میان به جای اینکه شرکت هواپیمایی که مالک هواپیما است ،به مدیر فرودگاه که از معدود مدیران شایسته اردبیل است تذکر نامه کتبی می دهند . اردبیل شهری است که به مدیر شایسته فرودگاهش که مورد تقدیر نماینده ولی فقیه قرار گرفت تذکر می دهند اما شورای شهرش به شهرداری که نمی تواند چند وانتی میوه فروش را که چهره شهر را به گند کشیده اند جمع کند، تشکر می کند.
شورای شهری که چون به انتخابات نزدیک است به فکر شهر افتاده .......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار