رئیس کل دادگستری گلستان می گوید:
رئیس کل دادگستری گلستان می گوید : از ظرفیت کمیته ی حمایت قضایی از سرمایه گذاری برای رفع موانع تولید در استان استفاده می کنیم.
کد خبر: ۳۹۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 25 March 2017
رئیس کل دادگستری گلستان می گوید : از ظرفیت کمیته ی حمایت قضایی از سرمایه گذاری برای رفع موانع تولید در استان استفاده می کنیم.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به منویات و تاکیدات پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد امنیت برای سرمایه گذاری و مبارزه با پدیده ی قاچاق گفت : دادگستری استان امسال نیز مانند سال گذشته در قالب کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان ، مشکلات حقوقی و قضایی سرمایه گذاران را بررسی و برای رفع آن تلاش می کند.

هادی هاشمیان با بیان این که بخشی از مشکلات سرمایه گذاران در استان ، بروکراسی اداری و قوانین دست و پاگیر است افزود: از ظرفیت کمیته ی حمایت قضایی از سرمایه گذاری که دستگاه های ذی ربط هم در آن عضو هستند برای رفع این موانع استفاده خواهیم کرد .

هاشمیان بار دیگر با تاکید بر این که دستگاه قضایی از سرمایه گذاران واقعی حمایت می کند  گفت : امسال نیز تلاش می کنیم امنیت سرمایه گذاری و حمایت از تولید کنندگان داخلی را که مهم ترین رکن در استقلال اقتصادی و قطع وابستگی به بیگانگان است ، محقق کنیم.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه سخنان خود بر مبارزه قاطعانه با پدیده ی قاچاق کالا و ارز هم تاکید کرد و افزود: اگر پدیده قاچاق را کنترل نکنیم، تلاش و سرمایه گذاری در بخش تولید، چندان اثربخش نخواهد بود .

هادی هاشمیان به تلاش های دادگستری استان برای ایجاد امینت سرمایه گذاری در استان در سال 95 گفت : علاوه بر بررسی موردی مشکلات و مسائل واحد های تولیدی استان در جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان ، به شهرک های صنعتی و واحد های تولیدی هم سر زدیم و از نزدیک و رو در رو دغدغه های تولیدکنندگان را شنیدیم و برای رفع آن تلاش کردیم .

ریاست کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری را رئیس کل دادگستری ، دبیری آن را دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و دستگاه های اجرایی ذی ربط ماند صنعت معدن تجارت ، و بانک ها نیز عضو آن هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار