اسد ا... قره خانی نماینده شهرستان علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون انرژی به همراه مهندس جمال لیوانی مدیر عامل گازگلستان با حضور در نیروگاه برق علی آباد کتول از نزدیک محل حادثه آتش سوزی نیروگاه را مورد بررسی قرار دادند.
کد خبر: ۳۹۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 13 March 2017
اسد ا... قره خانی نماینده شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون انرژی به همراه مهندس جمال لیوانی مدیر عامل گازگلستان با حضور در نیروگاه برق علی آباد کتول از نزدیک محل حادثه آتش سوزی نیروگاه را مورد بررسی قرار دادند.

  در بازدید انجام شده قره خانی نماینده شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی از عملکردگاز گلستان و مسئولین منطقه در زمینه مسئولیت پذیری و اقدامات به موقع وسریع شرکت گاز در مهار آتش سوزی نیروگاه علی آباد کتول قدردانی نمود و از نزدیک وضعیت و عمق حادثه را ارزیابی کرده و برنقش حساس نیروگاه علی آباد درتوسعه و تامین برق استان تاکید نموده رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

  در این بازدیدهمچنین مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان نیز گزارشی از جزئیات بروز حادثه واقدامات انجام شده جهت کنترل و مهار آتش وهمچنین مسائل و مشکلات موجود ارائه نمود.
 
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار