در دومین روز از ایام مبارک دهه فجر پروژه های عمرانی متمرکز شهرداری مزرعه کتول با حضور احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول و مسئولین شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۳۷۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ 02 February 2017
در دومین روز از ایام مبارک دهه فجر پروژه های عمرانی متمرکز شهرداری مزرعه کتول با حضور احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول و مسئولین شهرستان افتتاح شد.

فرماندار با تبریک دهه مبارک فجر، در این مراسم اظهار داشت: در این ایام باید از بنیان گذار کبیر انقلاب تجلیل شود زیرا این کشور هرچه که دارد از برکات آن پیر فرزانه است، اگر رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره)، حضور و مشارکت همه جانبه مردم و لطف خدا نبود هرگز این انقلاب به پیروزی نمی رسید.

تجری مفرد دهه مبارک فجر را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و اقدامات دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف سیاست داخلی و خارجی و اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت ،همه برنامه های دهه فجر بایستی از ظرفیت های مردمی استفاده کرد و نقش برجسته مردم در برنامه های دهه مبارک فجر باید به خوبی دیده شود.

فرمانداردرادامه اظهارکرد: 111 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زا در دهه فجر با اعتباری بالغ بر 546 میلیارد ریال کلنگ زنی یا به بهره برداری می رسد.

وی افزود:ازتعداد این پروژه هاوطرح هادی اقتصادی74،پروژه عمرانی بااعتبار437 میلیارد ریال بوده ومابقی یعنی 37 پروژه طرح تولیدی اشتغالزابااعتبار108میلیارد ریال می باشد.

فرماندارگفت: از کل پروژه ها تعداد 8 پروژه با اعتبار 140 میلیارد ریال عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد (کلنگ زنی) میگردد و تعداد 103 پروژه عمرانی و طرح تولیدی اشتغالزا با اعتبار 406 میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری می گردد.

وی با بیان این که این پروژه هابه تعداد 13787خانوار بهره مند و باعث اشتغالزایی 156 نفر خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار