دکتر زنگانه معاون فرماندار علی آبادکتول:
دکتر زنگانه معاون فرماندار با ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و عرض تسلیت به آتش نشانان عزیز و با بیان اینکه پوشیده ماندن دستاوردهای برجام از نشانه های مظلومیت دولت تدبیر و امید است گفت: روابط عمومی به عنوان یک رسانه لازم است در کنار سایر رسانه ها با شفاف سازی حقایق و خدمات صورت گرفته را برای مردم بازگو کنند.
کد خبر: ۳۶۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 25 January 2017
دکتر زنگانه معاون فرماندار با ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و عرض تسلیت به آتش نشانان عزیز و با بیان اینکه پوشیده ماندن دستاوردهای برجام از نشانه های مظلومیت دولت تدبیر و امید است گفت: روابط عمومی به عنوان یک رسانه لازم است در کنار سایر رسانه ها با شفاف سازی حقایق و خدمات صورت گرفته را برای مردم بازگو کنند.

وی افزود: اطلاع رسانی از عملکرد و فعالیت های انجام شده به معنای منت گذاشتن بر مردم نیست و مردم حق دارند از عملکرد دستگاه ها اطلاع داشته باشند و این وظیفه روابط عمومی ها است که گزارش تلاش های دولت را به اطلاع مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند برسانند تا آنان نسبت به آینده نظام اسلامی امیدوار شوند.

وی انعکاس ندادن عملکردها دستگاه ها را بی انصافی در حق خدمتگزاران نظام عنوان کرد و گفت: دولت جمهوری اسلامی، دولت اعتدال گرا است و روابط عمومی ها نیز با رویکرد اعتدال باید خدمات دستگاه های اداری را به دور از هر گونه غلو به اطلاع مردم برسانند.

معاون فرماندار افزود: مردم فلسفه وجود نظام های سیاسی در همه کشورها هستند که البته در جمهوری اسلامی نقش مردم و جایگاه آنان بسیار پررنگ تر است.

زنگانه ادامه داد: مردم همواره در دفاع از انقلاب از جان خود مایه گذاشته اند لذا حق دارند که از فعالیت های انجام شده توسط دولت که در واقع خدمات نظام اسلامی است آگاهی داشته باشند.

معاون فرماندار علی آبادکتول گفت: دولت تدبیر و امید نقد رسانه ها را می پذیرد، اما رسانه ها هم باید در چهارچوب وظایف قانونی خود عملکرد مثبت این دولت را برای مردم تشریح کنند.

وی گفت: متاسفانه کسانی با سیاه نمایی و خلاف جلوه دادن واقعیتها می خواهند دولت را ناکارآمد نشان دهند و با تخریب عملکردها در جهت اهداف دشمن حرکت می کنند زیرا دشمنان نیز بدنبال این هستند که نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهند.

دکتر زنگانه آرامش ایجاد شده در کشور را از پایه های اصلی توسعه و برنامه ریزی ذکر کرد و افزود: در سایه آرامش و همدلی بین قوا و نهادهای مختلف کشور است که می توان کارها را به پیش برد و دولت تدبیر و امید توانست این آرامش را در کشور بوجود آورد.

وی از روابط عمومی ها خواست که دراین ایام مبارک عملکرد اداره های متبوع خود را جمع بندی و از طریق رسانه های مختلف به اطلاع مردم برسانند.

مومنی مسئول روابط عمومی فرمانداری علی آبادکتول گفت: روابط عمومی پل ارتباطی مدیر دستگاه بامردم است.

مومنی گفت: ارتباط بین دولت وملت را همین روابط عمومی ایجاد می کند که بدون تردید در پیشبرد اهداف سازمانی وخدمت به مردم کمک کننده است.

مسئول کمیته تبیلغات واطلاع رسانی دهه مبارک فجر تقویت امید، نشاط، همبستگی و وحدت در بین اقشار مردم همراه با برنامه های نوآورانه را از رویکردهای برنامه های دهه فجر امسال عنوان و خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه ریزی مراسم افتتاح پروژه های عمرانی و مراسم مختلف که روابط عمومی ها در آن سهیم هستند، برگزاری جشنهای انقلاب در دستگاه های اجرایی ،آذین بندی،چراغانی و فضاسازی ادارات،نهادها،مدارس و نقاط مختلف شهرها و روستاها، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری نشست های خبری،برپایی نمایشگاه های عکس،پوستر، از مهمترین برنامه های اجرایی توسط روابط عمومی ها می باشد.

در پایان مدیر روابط عمومی فرمانداری تصریح کرد: بایستی تلاش کنیم تا مردم بصورت خودجوش در اجرای برنامه ها و جشن های انقلاب مشارکت داشته باشند و برنامه ها را مردم محور نماییم .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار